Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního a mladšího školního věku
Occurrence of communication disabilities of children between the ages of three to seven years old.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 13. 01. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své bakalá ské práci se zam uji na výskyt narušené komunika ní schopnosti u d tí edškolního v ku. Zajímají m poruchy i, které se b žn vyskytují v této v kové kategorii. Jednotlivé poruchy popisuji - jak se projevují a ...
In my exam I focus on the occurrence of NKS (communication disorder) in pre-school aged children. I am interested in speech disorders that commonly occur in this age group. Individual disorders describe - how they express ...
In my exam I focus on the occurrence of NKS (communication disorder) in pre-school aged children. I am interested in speech disorders that commonly occur in this age group. Individual disorders describe - how they express ...
Možnosti biblioterapie v rozvoji komunikačních dovedností dětí mladšího školního věku se symptomatickou poruchou řeči
Possibilities of bibliotherapy in the development of communication shlls ofyoung school-age children with ssnnptomatic speech disorder
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valešová Malecová, Barbara
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis The Possibilities of Bibliotherapy in the Development of Communication Skills of Young School-Age Children with Symptomatic Speech Disorder deals with the question whether bibliotherapy can be used in the ...
Diplomová práce Možnosti biblioterapie v rozvoji komunikačních dovedností dětí mladšího školního věku se symptomatickou poruchou řeči se zabývá otázkou, zda lze využít biblioterapii v edukačním procesu jako jednu z metod ...
Diplomová práce Možnosti biblioterapie v rozvoji komunikačních dovedností dětí mladšího školního věku se symptomatickou poruchou řeči se zabývá otázkou, zda lze využít biblioterapii v edukačním procesu jako jednu z metod ...
Logopedická intervence u dětí se speciálními potřebami v mateřských školách
Speech therapy and intervention of children with special needs in nursery schools
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Pomůcky pro děti s narušenou komunikační schopností
Speech aids for Children and Schoolchildren with comunication disorder
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Housarová, Blanka
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je problematika teoretické báze a praktické báze pomůcky pro děti s narušenou komunikační schopností. Teoretická část vymezuje pojem pomůcka. Charakteristika postupuje od obecného pojmu ke speciálnímu ...
The topic of the bachelor thesis is speech therapy aids for children with communication disorders. This is discussed both on theoretical and practical basis. The theoretical part defines speech therapy aids. The description ...
The topic of the bachelor thesis is speech therapy aids for children with communication disorders. This is discussed both on theoretical and practical basis. The theoretical part defines speech therapy aids. The description ...
Terapeutické přístupy chiforonetiky aplikované v logopedické intervenci u osob s narušenou komunikační schopností
CHIROPHONETICS THERAPEUTIC APPROACHES APPLIED IN SPPECH THERAPY INTERVENTION FOR PEOPLE WITH COMMUNICATION DISORDERS
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 02. 06. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Možnosti využití arteterapie na rozvoj sebevědomí při komunikaci u dětí s narušenou komunikační schopností
Possibilities of using art therapy to develop self-confidence in communication in children with communicative disability
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valešová Malecová, Barbara
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 19. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá rozvojem sebevědomí při komunikaci u dětí prvního stupně s narušenou komunikační schopností pomocí arteterapie. V úvodní kapitole je podrobně popsána narušená komunikační schopnost a jaký má vliv ...
Asistent pedagoga ve třídě s žáky s narušenou komunikační schopností
The teacher assistant in class of speech disordered children
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 18. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Logopedická intervence v mateřských školách v okrese Havlíčkův Brod
Speech and language therapy in infant school in district of Havlíčkům Brod
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 28. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena speciálně pedagogicky. Zabývá se logopedickou intervencí v mateřských školách. První kapitola je věnována vývoji řeči běžného dítěte, poruchám řeči, jejich klasifikaci, etiologii a prevenci. ...
The bachelor thesis is focused on special pedagogics. It is specialised in logopaedic intervention in kindergartens. First chapter is focused on children speech development, speech defects and its qualification, aetiology ...
The bachelor thesis is focused on special pedagogics. It is specialised in logopaedic intervention in kindergartens. First chapter is focused on children speech development, speech defects and its qualification, aetiology ...
Logopedická intervence poskytovaná dětem v rámci střediska rané péče
Logopedic support afforded to children in terms of early intervention
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 29. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen