Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 15
"Co se děje pod zemí" aneb Projekt na rozvoj souvislého vyjadřování a podporu porozumění předčítanému textu dětí předškolního věku
"What is happening underground" or as we might call the project to develop a continuous expressing and the promoting understanding readings text of preschool children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá rozvojem souvislého vyjad ování a porozum ní p ed ítanému textu d tí p edškolního v ku. Teoretická ást práce je v nována vývoji e i, souvislému vyjad ování, tená ské pregramotnosti, pohádkám a ...
This master's thesis deals with the development of a coherent expression and understanding of read out text by pre-school age children. Theoretical part is focused on a speech development, coherent expression, reading ...
This master's thesis deals with the development of a coherent expression and understanding of read out text by pre-school age children. Theoretical part is focused on a speech development, coherent expression, reading ...
Čtenářské strategie jako podpora porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku
Reading strategies for preschool children which promote an understanding of text
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce bylo prokázat, že čtenářské strategie jsou vhodnou metodou pro podporu porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku. V teoretické části jsem se věnovala vymezení pojmu čtenářská pregramotnost, její ...
The aim of the study was to demonstrate that the reading strategies can be applied even for the preschool children. These strategies help children to understand the text read out aloud. In the theoretical part I am devoted ...
The aim of the study was to demonstrate that the reading strategies can be applied even for the preschool children. These strategies help children to understand the text read out aloud. In the theoretical part I am devoted ...
Využití Lapbooku k rozvoji čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku
Use of Lapbook to Develop Reading Pre-Literacy in Preschool Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá výukovou metodou Lapbook a jeho využitím k rozvoji čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku. Cílem je rozvoj hlubšího porozumění čtenému textu dětmi a jejich tvorba vlastní interaktivní ...
This diploma thesis deals with the Lapbook teaching method and its use to develop reading literacy for preschool-age children. The aim is to develop a deeper understanding of the text read by children and their creation ...
This diploma thesis deals with the Lapbook teaching method and its use to develop reading literacy for preschool-age children. The aim is to develop a deeper understanding of the text read by children and their creation ...
Interaktivní knihy pro děti předškolního věku - výhody a rizika
Interactive books pro preschool children - benefits and risks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 ABSTRACT This diploma thesis deals with interactive book for preschool children and their benefits and risks. In the theoretical part it is discuss the definition of interaction and interactive book, and its brief history. ...
Diplomová práce se zabývá interaktivní knihou u předškolního dítěte, konkrétně jejími výhodami a riziky. V teoretické části pojednává o definici interakce, interaktivní knihy, zabývá se její stručnou historií. Poskytuje ...
Diplomová práce se zabývá interaktivní knihou u předškolního dítěte, konkrétně jejími výhodami a riziky. V teoretické části pojednává o definici interakce, interaktivní knihy, zabývá se její stručnou historií. Poskytuje ...
Práce s pohádkou v mateřské škole: Pohádka o perníkové chaloupce
Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Práce s pohádkou v mateřské škole: Pohádka o perníkové chaloupce" se v teoretické části zabývá pohádkami, čtenářskou pregramotností a specifiky dítěte předškolního věku. Cílem praktické části je ...
The thesis thema is "Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel". Theoretical part of this thesis displays the definition of fairy tale and specifications of the preschool age. The goal of practical part is ...
The thesis thema is "Fairy Tales activities in kindergarten: Hansel and Gretel". Theoretical part of this thesis displays the definition of fairy tale and specifications of the preschool age. The goal of practical part is ...
Čtenářské strategie v rozvoji čtenářské pregramotnosti: případová studie na české a slovenské škole
Reading strategies that promote an understanding of texts in nursery school: case study of Czech and Slovakia nursery schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the Master's thesis was to evaluate the level of access of kindergartens in the Czech Republic and Slovakia to the development of reading literacy, and the concrete use of reader strategies by nursery teachers. ...
Cílem diplomové práce bylo posoudit úroveň přístupu mateřských škol v Česku a na Slovensku, k rozvoji čtenářské pregramotnosti a konkrétního využití čtenářských strategií učitelkami mateřských škol. V teoretické části jsem ...
Cílem diplomové práce bylo posoudit úroveň přístupu mateřských škol v Česku a na Slovensku, k rozvoji čtenářské pregramotnosti a konkrétního využití čtenářských strategií učitelkami mateřských škol. V teoretické části jsem ...
Podpora a rozvoj čtenářské gramotnosti v mateřské škole prostřednictvím moderních autorských pohádek
Support and the development of pre-reading literacy by way of modern authorial fairy tales
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je věnována podpoře a rozvoji čtenářské pregramotnosti v mateřské škole prostřednictvím moderních autorských pohádek. Teoretická část práce je zaměřena na vývoj dítěte předškolního věku v různých aspektech ...
The thesis is devoted to the promotion and development of reading pre-literacy in kindergarten through modern authorial fairy tales. The theoretical part is focused on the development of preschool age children in various ...
The thesis is devoted to the promotion and development of reading pre-literacy in kindergarten through modern authorial fairy tales. The theoretical part is focused on the development of preschool age children in various ...
Zapojení rodičů vybrané mateřské školy do budování vztahů dítěte ke knize
Involvement of parents in a selected kindergaten in formation a child 's cognation to book
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 21. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku ve spolupráci rodiny a mateřské školy. Teoretická část je věnována pojetí dítěte předškolního věku s přihlédnutím k jeho psychickému ...
This diploma thesis focuses on improving reading literacy in preschool children in cooperation between family and kindergarten. The theoretical part is devoted to the concept of a preschool child, taking into account his ...
This diploma thesis focuses on improving reading literacy in preschool children in cooperation between family and kindergarten. The theoretical part is devoted to the concept of a preschool child, taking into account his ...
Rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím aktivit zaměřených na rozvoj čtenářství
Development of prosocial behavior in kindergarten through reading preliteracy activities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma work is focused on the development of prosocial behaviour in a kindergarten by means of reader's preliteracy. The theoretical part clarifies the terms related to the issues of the development of prosocial ...
Tato diplomová práce je zaměřena na rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím čtenářské pregramotnosti. Teoretická část objasňuje pojmy vztahující se k tématům rozvoje prosociálního chování v mateřské ...
Tato diplomová práce je zaměřena na rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím čtenářské pregramotnosti. Teoretická část objasňuje pojmy vztahující se k tématům rozvoje prosociálního chování v mateřské ...
Dílna čtení v mateřské škole jako podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti
Workshop reading in kindergarten to support the development of pre-literacy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Dílna čtení v mateřské škole jako podpora rozvoje čtenářské pregramotnosti sleduje nejprve v teoretické části charakteristiky dítěte předškolního věku a jeho možnosti. Dále uvádí, jakými způsoby je možné a ...
The thesis Reading Workshop in Kindergarten as a support for the development of reading literacy deals in the theoretical part with the characteristics of pre-school children and their capabilities. It further investigates ...
The thesis Reading Workshop in Kindergarten as a support for the development of reading literacy deals in the theoretical part with the characteristics of pre-school children and their capabilities. It further investigates ...