Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Didaktické situace pro výuku matematiky ve francouzštině
Didactical situations for teaching mathematics in French
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 03. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis focuses on learning Maths through French language using the CLIL method at a secondary vocational school. The acronym CLIL (Content and Language Integrated Learning), EMILE (Enseignement de Matières par ...
Práce se zabývá výukou matematiky ve francouzském jazyce pomocí metody CLIL na střední odborné škole. Akronymy CLIL (Content and Language Integrated Learning), EMILE (Enseignement de Matières par Intégration d'une Langue ...
Práce se zabývá výukou matematiky ve francouzském jazyce pomocí metody CLIL na střední odborné škole. Akronymy CLIL (Content and Language Integrated Learning), EMILE (Enseignement de Matières par Intégration d'une Langue ...
Podnětná výuka procent ve dvou třídách s odlišnou zkušeností s výukou matematiky
Constructivist teaching of percentage in two classes with a different background in teaching mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The content of the thesis consists of a description of constructivist teaching of the topic of percentage in the primary school, that is the teaching in which not the teacher, but the pupil is in the center. The principles ...
Obsahem práce je popis podnětné výuky tématu procenta na základní škole, tedy výuka, která do hlavní role staví nikoliv učitele, ale žáka. V rámci práce byly na základě studia odborné literatury popsány principy podnětné ...
Obsahem práce je popis podnětné výuky tématu procenta na základní škole, tedy výuka, která do hlavní role staví nikoliv učitele, ale žáka. V rámci práce byly na základě studia odborné literatury popsány principy podnětné ...
Finanční gramotnost na 1. stupni ZŠ
The Financial Literacy at the First Grade of Elementary Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 21. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis describes current situation of teaching of financial literacy in elementary schools and suggests certain changes. It also presents educational approach within this issue. In the theoretical part it ...
V diplomové práci je popsána současná situace výuky finanční gramotnosti na 1. stupni základních škol a navrženy určité změny. Je zde zpracován i didaktický přístup k této problematice. V teoretické části jsou popsány ...
V diplomové práci je popsána současná situace výuky finanční gramotnosti na 1. stupni základních škol a navrženy určité změny. Je zde zpracován i didaktický přístup k této problematice. V teoretické části jsou popsány ...