Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Aktivizační metody při e-Learningu češtiny na SŠ během povinné distanční výuky
Activating methods of e-learning of Czech language in secondary schools during compulsory online learning
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Martinovská, Klára
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis is focused on activating methods in online teaching of the Czech language and literature. The theoretical part includes an explanation of the concept of e-learning and clarifies the context of the start ...
Diplomová práce je zaměřena na aktivizující metody v on-line výuce českého jazyka a literatury. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu e-learning a objasňuje kontext zavádění povinného distančního vzdělávání v České ...
Diplomová práce je zaměřena na aktivizující metody v on-line výuce českého jazyka a literatury. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu e-learning a objasňuje kontext zavádění povinného distančního vzdělávání v České ...
Vzájemné postoje mezi žáky a učiteli (se zaměřením na 2. stupeň vybraných ZŠ v Praze)
Rapport of the teachers and the students (focused on the upper-primary-school chosen schools in Prague)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kučírek, Jiří
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje tématu vzájemných postojů mezi učiteli a žáky na druhém stupni základních škol. Práce vychází z předpokladu, že vzájemný vztah mezi žákem a učitelem je významným determinantem výchovně-vzdělávacího ...
This diploma thesis addresses the issue of mutual attitudes among teachers and pupils at the upper-primary-schools. The thesis is based on the assumption that the teacher-student rapport is the significant determinant of ...
This diploma thesis addresses the issue of mutual attitudes among teachers and pupils at the upper-primary-schools. The thesis is based on the assumption that the teacher-student rapport is the significant determinant of ...
Využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele
Use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mojžíšová, Jarmila
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název: Využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele. Anotace: Černá, M.: Využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele. /Diplomová práce/ Praha 2013 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, ...
Title: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. Annotation: Černá, M.: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. /Diploma thesis/ Prague 2013 - Charles University, ...
Title: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. Annotation: Černá, M.: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. /Diploma thesis/ Prague 2013 - Charles University, ...