Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 16
Hlasové projevy psů, jejich chápání a interpretace v souvislosti s věkovou kategorií dítěte
Vocal Expressions of Dogs, their Understanding and Interpretation in Connection with the Age of the Child
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chaloupková, Helena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce bylo zjistit vliv věku dítěte na identifikaci a kategorizaci audio a audiovizuálních nahrávek psů vyjadřujících základní emoce vzteku, smutku a radosti. Klíčové bylo odhalit v jakém věku je dítě schopné bezpečně ...
The aim of this thesis was to investigate how does child's age affect the identification and categorization of audio and audio-visual recordings of dog barks expressing the emotion of anger, sadness and happiness. The ...
The aim of this thesis was to investigate how does child's age affect the identification and categorization of audio and audio-visual recordings of dog barks expressing the emotion of anger, sadness and happiness. The ...
Nedoslýchavý člověk v procesu edukace
Hard of hearing person in process of education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá procesem edukace nedoslýchavých lidí. Práce vychází z příslušné odborné literatury a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce shrnuje klasifikaci osob se sluchovým ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
Využití nástrojů PR v kontextu českého základního vzdělávání
Using the PR tools in Czech primary schooling system context
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunda, Jiří
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Analýza komunikačních schopností u dětí se specifickými poruchami učení
Analysis of communication skills of children with specific learning disabilities
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopečný, Petr
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Komunikační schopnosti žáků základní školy speciální
Communication skills of pupils at special elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopečný, Petr
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá komunikačními schopnostmi žáků navštěvujících základní školu speciální. Teoretická část práce shrnuje obecné poznatky o komunikaci, o vývoji řeči u intaktní populace a narušené komunikační schopnosti. ...
The thesis deals with communication abilities of pupils attending special elementary school. The theoretical part summarizes the general knowledge of communication, the development of speech in the healthy population and ...
The thesis deals with communication abilities of pupils attending special elementary school. The theoretical part summarizes the general knowledge of communication, the development of speech in the healthy population and ...
Grafomotorika u dětí s vývojovou dysfázií
Children with developmental dysphasia and their graphomotor skills
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopečný, Petr
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Společenské vztahy a mezilidská komunikace v současném umění
Social relationships and interpersonal communication in contemporary art
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čech, Viktor
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 05. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Pragmatická jazyková rovina u žáků s autismem
Pragmatic language level for pupils with autistic spectrum disorder
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopečný, Petr
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce je pragmatická jazyková rovina u žáků s autismem. Hlavním cílem je analyzovat projevy vybraných žáků s dětským autismem v oblasti pragmatické jazykové roviny a následně uvést návrhy pro praxi. Dílčími ...
The pragmatic language level in junior school pupils is the subject of the Master's thesis. The main object is to analyze the expression of the selected pupils with autism disorder, focusing on the pragmatic language level ...
The pragmatic language level in junior school pupils is the subject of the Master's thesis. The main object is to analyze the expression of the selected pupils with autism disorder, focusing on the pragmatic language level ...
Spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky
Cooperation of Family and School at the Beginning of School Attendance
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 25. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with cooperation between family and school at the beginning of the education. The theoretical part is focused on the family and the school such as an educational institution. It describes a fixing ...
Diplomová práce se zabývá spoluprací mezi rodinou a školou na počátku školní docházky. Teoretická část se zaměřuje na rodinu a školu jako na výchovně-vzdělávací instituci. Popisuje zakotvení spolupráce mezi rodinou a školou ...
Diplomová práce se zabývá spoluprací mezi rodinou a školou na počátku školní docházky. Teoretická část se zaměřuje na rodinu a školu jako na výchovně-vzdělávací instituci. Popisuje zakotvení spolupráce mezi rodinou a školou ...
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v mateřské škole logopedické
Communicative disability of preschool children in speech therapy kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen