Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
"A nejhorší na tom je, že je to povinný..." Romové ve vzdělávacím systému České Republiky
"Worst thing about it is that it is a must..." Roma and the Education System in the Czech Republic
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kučera, Miloš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 21. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: "The worst thing about it is that it is a must…" Roma and the Education System in the Czech Republic AUTHOR: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D. DEPARTMENT: Psychology SUPERVISOR: doc. PhDr. Miloš Kučera, Ph.D. ABSTRACT: ...
NÁZEV: "A nejhorší na tom je, že je to povinný…" Romové ve vzdělávacím systému České Republiky AUTOR: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D. KATEDRA: Psychologie ŠKOLITEL: doc. PhDr. Miloš Kučera, CSc. ABSTRAKT: Disertační práce ...
NÁZEV: "A nejhorší na tom je, že je to povinný…" Romové ve vzdělávacím systému České Republiky AUTOR: Mgr. Markéta Levínská, Ph.D. KATEDRA: Psychologie ŠKOLITEL: doc. PhDr. Miloš Kučera, CSc. ABSTRAKT: Disertační práce ...
Hodnoty jako pedagogický problém
Values as a pedagogical problem
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 22. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE Pedagogická fakulta Katedra školní a sociální pedagogiky ABSTRAKT DISERTAČNÍ PRÁCE 2011 Mgr. et Mgr. Šárka Kubcová Název disertační práce: Hodnoty jako pedagogický problém Autor: Mgr. et Mgr. ...
Didaktické aspekty využití prostorového zobrazování
Educational specifics of the spatial visualization
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rambousek, Vladimír
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with phenomena of spatial visualization, application of spatial visualization in instruction and its educational specifics. The present thesis addresses the questions of definition of spatial visualization ...
Předmětem zkoumání této disertační práce je fenomén prostorového zobrazování a jeho funkční specifika a možnosti z hlediska didaktiky. Studie se zabývá problematikou vymezení prostorového zobrazování jako didaktického ...
Předmětem zkoumání této disertační práce je fenomén prostorového zobrazování a jeho funkční specifika a možnosti z hlediska didaktiky. Studie se zabývá problematikou vymezení prostorového zobrazování jako didaktického ...
Epistemická identita žáků: struktura a dynamika
Epistemic identity of pupils: structure and dynamics
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štech, Stanislav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 27. 03. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Počátky a projevy vzdělanosti na území Velké Moravy
Origins of Education in Great Moravia and its Subsequent Manifestations
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kvapilová Brabcová, Radoslava
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 30. 10. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title: The Origins of Education in Great Moravia and its Subsequent Manifestations Author: Mgr. Radovan Vlha Department: Czech Language Department Supervisor: prof. PhDr. Radoslava Kvapilová Brabcová, CSc. Abstract The ...
Název: Počátky a projevy vzdělanosti na území Velké Moravy Autor: Mgr. Radovan Vlha Katedra: Katedra českého jazyka Školitel: prof. PhDr. Radoslava Kvapilová Brabcová, CSc. Abstrakt Práce se zabývá počátky a projevy ...
Název: Počátky a projevy vzdělanosti na území Velké Moravy Autor: Mgr. Radovan Vlha Katedra: Katedra českého jazyka Školitel: prof. PhDr. Radoslava Kvapilová Brabcová, CSc. Abstrakt Práce se zabývá počátky a projevy ...
Vliv theologicko-filosofického myšlení nejen v exaktních vědách
The Influence of Theological and Philosophical Thinking Not Only in the Exact Sciences
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hogenová, Anna
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 03. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: The Influence of Theological and Philosophical Thinking Not Only in the Exact Sciences AUTHOR: Jana Follprechtová DEPARTMENT: Social Sciences and Philosophy Department SUPERVISOR: Prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. ...
NÁZEV: Vliv theologicko-filosofického myšlení nejen v exaktních vědách AUTOR: Jana Follprechtová KATEDRA: Občanské výchovy a filosofie ŠKOLITEL: Prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. ABSTRAKT: V této práci je snahou objevit a ...
NÁZEV: Vliv theologicko-filosofického myšlení nejen v exaktních vědách AUTOR: Jana Follprechtová KATEDRA: Občanské výchovy a filosofie ŠKOLITEL: Prof. PhDr. Anna Hogenová, CSc. ABSTRAKT: V této práci je snahou objevit a ...
Elektronické portfolio jako prostředek podpory evaluace a sebehodnocení žáků
Electronic portfolio as the main support tool for pupils' evaluation and self-assessment
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The focus of this dissertation is the pupil's portfolio, primarily in electronic portfolio form, and its use in education. The research study considers that the e-portfolio as a means of support for evaluation has considerable ...
Předmětem zkoumání disertační práce je problematika žákovského portfolia, především pak portfolia realizovaného v elektronické formě a jeho využití ve vzdělávání. Práce vychází z předpokladu, že elektronické portfolio jako ...
Předmětem zkoumání disertační práce je problematika žákovského portfolia, především pak portfolia realizovaného v elektronické formě a jeho využití ve vzdělávání. Práce vychází z předpokladu, že elektronické portfolio jako ...
Analýza písemně zpracovaných příprav na hodinu CLIL
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 19. 12. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Content and language integrated learning (CLIL) is a dual focused educational approach in which an additional language is used for the learning and teaching of both language and a non- linguistic subject or its part. While ...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) je pedagogický přístup, kdy se cizí jazyk používá jako nástroj pro vyučování nejazykového předmětu, resp. jeho části. Přestože existují nejrůznější podoby implementace CLIL, ...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) je pedagogický přístup, kdy se cizí jazyk používá jako nástroj pro vyučování nejazykového předmětu, resp. jeho části. Přestože existují nejrůznější podoby implementace CLIL, ...
Využití prostředků rozšířené reality v oblasti vzdělávání
Use of Augmented Reality in Education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rambousek, Vladimír
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with phenomena of augmented reality in context of didactics. The thesis aims to define augmented reality in conceptual and content area and focuses on augmented reality in the structure of educational ...
Předmětem disertační práce je zkoumání fenoménu rozšířené reality pojímané v kontextu didaktiky. Práce usiluje o vymezení rozšířené reality v oblasti pojmové i obsahové a její snahou je především poznat roli rozšířené ...
Předmětem disertační práce je zkoumání fenoménu rozšířené reality pojímané v kontextu didaktiky. Práce usiluje o vymezení rozšířené reality v oblasti pojmové i obsahové a její snahou je především poznat roli rozšířené ...
Interdisciplinární propojení výtvarné a mediální výchovy ICT jako podpůrný prostředek ve výtvarné výchově
Interdisciplinary connection of Art and Media Education. ICT as a support tool in Art Education.
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Raudenský, Martin
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 01. 02. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Zdeňka Meira da Rocha: Interdisciplinární propojení výtvarné a mediální výchovy. ICT jako podpůrný prostředek ve výtvarné výchově Abstrakt Disertační práce reflektuje požadavky na změny ve vzdělávání související s aktuálními ...
Zdeňka Meira da Rocha: Interdisciplinary connection of Art and Media Education. ICT as a support tool in Art Education. Abstract This PhD thesis reflects the requirements for changes in education related to the current ...
Zdeňka Meira da Rocha: Interdisciplinary connection of Art and Media Education. ICT as a support tool in Art Education. Abstract This PhD thesis reflects the requirements for changes in education related to the current ...