Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Životní příběhy ředitelek mateřských škol
Life Stories of Preschool Directresses
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kitzberger, Jindřich
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis examines life stories of three chosen preschool directresses. Based on life story interviews it brings and partially compares their life stories, picks out the critical incidents and characteristic features of ...
Předkládaná práce zkoumá život tří vybraných ředitelek mateřských škol. Práce na základě analýzy hloubkových rozhovorů přináší a částečně komparuje abstrahované životní příběhy ředitelek. Hloubkové rozhovory se zaměřují ...
Předkládaná práce zkoumá život tří vybraných ředitelek mateřských škol. Práce na základě analýzy hloubkových rozhovorů přináší a částečně komparuje abstrahované životní příběhy ředitelek. Hloubkové rozhovory se zaměřují ...
Vybavenost zahrady mateřské školy ve vztahu k pohybovým aktivitám a potřebám dětí
State of equipment of a pre-school facility garden in relation to the motional activites and needs of children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Hana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis is structured into the theoretical part, which deals with the needs of children in relation to the pre - school facility garden. Large part is aimed to movement and play. Thesis also deals with natural gardens ...
Práce je strukturována do teoretické části, v níž se pojednává o potřebách dětí ve vztahu k zahradě mateřské školy. Velká část je věnována pohybu a hře. Dále je zde pojednání o přírodních zahradách a výčet přírodních herních ...
Práce je strukturována do teoretické části, v níž se pojednává o potřebách dětí ve vztahu k zahradě mateřské školy. Velká část je věnována pohybu a hře. Dále je zde pojednání o přírodních zahradách a výčet přírodních herních ...
Porovnání řečových dovedností dítěte předškolního věku s očekávanými kompetencemi
Compared language skills of preschool age with the expected competencies
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Doležalová, Eliška
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá porovnáním řečových dovedností dítěte předškolního věku s očekávanými kompetencemi. Hlavním cílem je zjistit úroveň řečových dovedností dětí předškolního věku a porovnat ji s očekávanými kompetencemi. ...
This dissertation deals with the language skills of the preschool children in comparison with the expected competences. The main aim of this dissertation is to discover the level of the preschool children language skills ...
This dissertation deals with the language skills of the preschool children in comparison with the expected competences. The main aim of this dissertation is to discover the level of the preschool children language skills ...
Projekty na podporu dětského čtenářství v mateřské škole a možnosti spolupráce jednotlivých subjektů
Projects to support children's reading in kindergarten and the possibilities of cooperation between entities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The goal of my thesis is to describe which campaigns and projects support reader and which are suitable for work with children in the kindergarten's heterogeneous classes. As part of the thesis, project is created base of ...
Cílem mé práce bylo popsat, které z kampaní a projektů na podporu čtenářství jsou vhodné pro práci s dětmi v mateřské škole v heterogenních třídách. Na základě prostudované literatury vytvořit projekt podporující čtenářskou ...
Cílem mé práce bylo popsat, které z kampaní a projektů na podporu čtenářství jsou vhodné pro práci s dětmi v mateřské škole v heterogenních třídách. Na základě prostudované literatury vytvořit projekt podporující čtenářskou ...
Přístupy k rané výuce anglického jazyka v předškolních zařízeních
Approaches to Early English Language Learning in Pre-school Facilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Loudová Stralczynská, Barbora
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá aktuálním a zároveň kontroverzním tématem v předškolním vzdělávání, kterým je raná výuka cizích jazyků pro děti v předškolním věku. Cílem práce je nastínit podmínky výuky angličtiny v předškolních zařízeních ...
The thesis deals with a topical and at the same time controversial isssue in the pre- shool education - the very early foreign language learning. The aim of the thesis is to outline the conditions of English language ...
The thesis deals with a topical and at the same time controversial isssue in the pre- shool education - the very early foreign language learning. The aim of the thesis is to outline the conditions of English language ...
Co čteme dětem předškolního věku doma a v mateřské škole
Reading to Young Children at Home and in Kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, jaké knihy čtou předškolním dětem rodiče a učitelky mateřských škol. Teoretická část vymezuje čtenářskou pregramotnost a předškolní věk, zabývá se setkáním s knihou v rodině a v mateřské ...
The aim of this dissertation is to discover what kinds of books are the preschool children read by both their parents and their preschool teachers. The theoretical part defines the preliteracy of the readers and the preschool ...
The aim of this dissertation is to discover what kinds of books are the preschool children read by both their parents and their preschool teachers. The theoretical part defines the preliteracy of the readers and the preschool ...