Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 35
Proměny profilu profesní identity školního psychologa za posledních deset let
Changes in profile of professional identity of school psychologists in the last ten years
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štech, Stanislav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the professional identity of school psychologists. The aim of this thesis is researching of changing the profile of professional identity in last ten years and observing the other variables ...
Diplomová práce se věnuje tématu profesní identity školních psychologů. Cílem práce je zkoumání proměny profilu profesní identity za posledních deset let a sledování dalších proměnných, které profesní identitu školních ...
Diplomová práce se věnuje tématu profesní identity školních psychologů. Cílem práce je zkoumání proměny profilu profesní identity za posledních deset let a sledování dalších proměnných, které profesní identitu školních ...
Skupinový metakognitivní tréning pro adolescenty s úzkostí
The Group Metacognitive Training for Adolescents with Anxiety
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The rigorous thesis is focused on the translation, creation and subsequent use of metacognitive training (MCT) in adolescents with anxiety in group therapy. The theoretical part deals with adolescence, anxiety and with ...
Rigorózní práce je zaměřena na překlad, vytvoření a následné použití metakognitivního tréninku (MCT) u adolescentů s úzkostí ve skupinové terapii. Teoretická část se zabývá obdobím dospívání, problematikou úzkostných poruch ...
Rigorózní práce je zaměřena na překlad, vytvoření a následné použití metakognitivního tréninku (MCT) u adolescentů s úzkostí ve skupinové terapii. Teoretická část se zabývá obdobím dospívání, problematikou úzkostných poruch ...
Sebepoznání ve výtvarné expresi
Self-knowledge in art expression
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 02. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato kvalitativní rigorózní práce se zabývá sebepoznáním ve výtvarné expresi. Práce zkoumá, jakým způsobem tvůrce rozumí svému výtvarnému dílu, jak se toto porozumění děje v dialogu nad dílem a jaký vliv má explikovaný ...
This qualitative thesis deals with self-knowledge in art expression. The work examines how the creator understands to his or her art product, what happens in the dialogue over the product and how this understanding impacts ...
This qualitative thesis deals with self-knowledge in art expression. The work examines how the creator understands to his or her art product, what happens in the dialogue over the product and how this understanding impacts ...
Srovnání individuálních výkonů v inteligenčních testech WAIS - III a Raven
Comparison of Individual Performance in Intelligence Tests WAIS III and RPM (Raven's Progressive Matrices)
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukupová, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 02. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with replacement of performative scale of Wechsler Adult Intelligence Scale (3rd revision) through Raven's Standard Progressive Matrices and Advanced Progressive Matrices. In the theoretical part introduces ...
Rigorózní práce se zabývá otázkou nahrazení performa ní škály Wechslerova inteligen ního testu pro dosp lé (3. revize) prost ednictvím Ravenových standardních progresivních matic nebo Progresivních matic pro pokro ilé. V ...
Rigorózní práce se zabývá otázkou nahrazení performa ní škály Wechslerova inteligen ního testu pro dosp lé (3. revize) prost ednictvím Ravenových standardních progresivních matic nebo Progresivních matic pro pokro ilé. V ...
Porozumění textu u žáků mladšího školního věku z hlediska hlasitého čtení a poslechu
Text comprehension in primary school students in term of oral reading and listening comprehension
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 01. 02. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná rigorózní práce vychází z práce diplomové, která si kladla za cíl zmapovat úroveň porozumění narativního textu u žáků čtvrtých ročníků ZŠ. Práce se zabývá porozuměním textu z hlediska poslechu a hlasitého čtení. ...
The presented rigorous thesis is based on my diploma thesis that aimed to map the levels of comprehension of the narrative text for students of the fourth grade of elementary school. The thesis deals with the comprehension ...
The presented rigorous thesis is based on my diploma thesis that aimed to map the levels of comprehension of the narrative text for students of the fourth grade of elementary school. The thesis deals with the comprehension ...
Vztah rodiny a školy: případ dítěte mezi institucemi v konfliktu z retrospektivy školy
Family and school relationship: The case of child between the institutions in conflict from school retrospective
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 02. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The main goal of this rigorous thesis is to map out the area of communication and cooperation between the pupil's parents and school in a conflict situation. At the same time, this thesis examines the impact of said situation ...
Předkládaná rigorózní práce vychází z práce diplomové, která si kladla za cíl zmapovat oblast spolupráce a komunikace mezi rodiči žáka a školou v konfliktní situaci. Zároveň práce zkoumala dopady, které tato situace měla ...
Předkládaná rigorózní práce vychází z práce diplomové, která si kladla za cíl zmapovat oblast spolupráce a komunikace mezi rodiči žáka a školou v konfliktní situaci. Zároveň práce zkoumala dopady, které tato situace měla ...
Agrese v zařízeních ústavní péče pro osoby s mentálním postižením
Agression in institutions for people with intellectual disability
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 02. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tle topic of aggression in institutions for the people with intellectual disability is traditionally perceived as an exclusive problem of people with disability. The study aims to emphasize that more complex perspective ...
Problematika agresivity v zařízeních ústavního typu, které pečují o osoby s mentálním postižením, bývá tradičně nahlížena jako výhradní problém osob s mentálním postižením. V této práci se snažím ukázat, že k problematice ...
Problematika agresivity v zařízeních ústavního typu, které pečují o osoby s mentálním postižením, bývá tradičně nahlížena jako výhradní problém osob s mentálním postižením. V této práci se snažím ukázat, že k problematice ...
Role kresby postavy v orientačním testu školní zralosti
The Role of Human Figure in Indicative Test of School maturity
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klusák, Miroslav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the role of drawing of a human figure in Jirásek's Orientation Test of school maturity. The aim is to contribute to the development of theory of tested abilities. Empirical material consists of the ...
Rigorózní práce pojednává o roli kresby mužské postavy v Jiráskově Orientačním testu školní zralosti. Cílem práce je příspěvek k rozvoji teorie testovaných schopností. Empirickým materiálem jsou výkony dětí předškolního ...
Rigorózní práce pojednává o roli kresby mužské postavy v Jiráskově Orientačním testu školní zralosti. Cílem práce je příspěvek k rozvoji teorie testovaných schopností. Empirickým materiálem jsou výkony dětí předškolního ...
Percepce násilí u dětí
The Perception of Violence of Children
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházková, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1. ABSTRACT Key words: violence, conflict, aggression, cruelty, abuse, neglect, bullying, the perpetrator, the victim, children, adults, seniors, self-harm, suicid, media In this thesis I would like to focus on how ...
1. ABSTRAKT Klíčová slova: násilí, konflikt, agrese/agresivita, týrání, zneužívání, zanedbávání, šikana, pachatel, oběť, děti, dospělí, senioři, sebepoškozování, sebevražd, média Ráda bych se v rigorózní práci zaměřila ...
1. ABSTRAKT Klíčová slova: násilí, konflikt, agrese/agresivita, týrání, zneužívání, zanedbávání, šikana, pachatel, oběť, děti, dospělí, senioři, sebepoškozování, sebevražd, média Ráda bych se v rigorózní práci zaměřila ...
Vliv fyzické zátěže na krátkodobou paměť a pozornost u vojáků
The effects of physical stress on short-term memory and attention in soldiers
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slavík, Radovan
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 09. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá problematikou vlivu krátkodobé fyzické zátěže na vybrané kognitivní funkce (krátkodobá paměť a pozornost) u vojenských profesionálů AČR. Jsou zde prezentovány výsledky výzkumu realizovaného v roce 2019 ...
The subject of this paper is the effects of physical stress on selected cognitive functions (short-term memory and attention) in military professionals of the Czech army. Results of a study conducted in 2019 among 68 Czech ...
The subject of this paper is the effects of physical stress on selected cognitive functions (short-term memory and attention) in military professionals of the Czech army. Results of a study conducted in 2019 among 68 Czech ...