Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Matematické hry ve francouzštině
Mathematical games in French
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 31. 05. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Matematické hry ve francouzském jazyce V diplomové práci se zabývám jednou z možných strategií dvojjazyčného vzdělávání, metodou CLIL, která propojuje výuku odborného předmětu a cizího jazyka, v tomto případě matematiky a ...
The Mathematical Games in French language My diploma thesis deals with one of the possible strategies in bilingual education - CLIL method, which links teaching of a technical subject and a foreign language - mathematics ...
The Mathematical Games in French language My diploma thesis deals with one of the possible strategies in bilingual education - CLIL method, which links teaching of a technical subject and a foreign language - mathematics ...
Využití metody CLIL ve vyučování matematice na 2. stupni ZŠ
Use of the CLIL method in teaching mathematics for lower secondary pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 21. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with Content and Language Integrated Learning (CLIL). The term stands for a teaching method used in the non-language classes that has a content-oriented and lingual goal. CLIL has been incorporated ...
V diplomové práci se věnuji Integraci jazykové a odborné výuky, Content and Language Integrated Learning (CLIL), zařazené na 2. stupeň základní školy. Jedná se o metodu používanou v hodinách nejazykového předmětu mající ...
V diplomové práci se věnuji Integraci jazykové a odborné výuky, Content and Language Integrated Learning (CLIL), zařazené na 2. stupeň základní školy. Jedná se o metodu používanou v hodinách nejazykového předmětu mající ...
Didaktické situace pro výuku matematiky ve francouzštině
Didactical situations for teaching mathematics in French
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 03. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis focuses on learning Maths through French language using the CLIL method at a secondary vocational school. The acronym CLIL (Content and Language Integrated Learning), EMILE (Enseignement de Matières par ...
Práce se zabývá výukou matematiky ve francouzském jazyce pomocí metody CLIL na střední odborné škole. Akronymy CLIL (Content and Language Integrated Learning), EMILE (Enseignement de Matières par Intégration d'une Langue ...
Práce se zabývá výukou matematiky ve francouzském jazyce pomocí metody CLIL na střední odborné škole. Akronymy CLIL (Content and Language Integrated Learning), EMILE (Enseignement de Matières par Intégration d'une Langue ...
Výuka matematiky metodou CLIL na 2.stupni ZŠ
Teaching Mathematics using the CLIL method for lower secondary pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá CLILem, tedy obsahově a jazykově integrovaným vyučováním, konkrétně integrací matematiky a anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Pro realizaci této metody jsem zvolila témata shodné ...
This diploma thesis deals with CLIL which stands for Content and Language Integrated Learning, to be more precise it deals with the integration of Mathematics and English for lower secondary pupils. To realize this method ...
This diploma thesis deals with CLIL which stands for Content and Language Integrated Learning, to be more precise it deals with the integration of Mathematics and English for lower secondary pupils. To realize this method ...
Vennovy diagramy - výuka na střední škole metodou CLIL
Venn diagrams - Teaching Mathematics using the CLIL method for upper secondary pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis focuses on the teaching of mathematics using the CLIL method. The topic is Venn diagrams and learning how to solve problems using these diagrams. The language chosen for the CLIL method is English. First, the ...
Tato práce je věnovaná výuce matematiky metodou CLIL. Vyučovaným tématem jsou Vennovy diagramy a slovní úlohy řešené s využitím těchto diagramů, zvoleným jazykem pro metodu CLIL je angličtina. Nejprve je popsána metoda ...
Tato práce je věnovaná výuce matematiky metodou CLIL. Vyučovaným tématem jsou Vennovy diagramy a slovní úlohy řešené s využitím těchto diagramů, zvoleným jazykem pro metodu CLIL je angličtina. Nejprve je popsána metoda ...
Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL
Diagnostics of students' difficulties in CLIL
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 21. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název práce: Diagnostika obtíží žáků při výuce CLIL Autor: Ing. Alena Šteflíčková Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky Vedoucí diplomové práce: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. Abstrakt: Tématem mé práce je ...
Title: The diagnostics of students' difficulties in CLIL Author: Ing. Alena Šteflíčková Department: Department of Mathematics and Mathematical Education Supervisor: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. Abstract: The topic of ...
Title: The diagnostics of students' difficulties in CLIL Author: Ing. Alena Šteflíčková Department: Department of Mathematics and Mathematical Education Supervisor: Prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. Abstract: The topic of ...
Výuka matematiky v italštině
Teaching mathematics in Italian
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 09. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá výukou matematiky v italském jazyce v České republice v bilingvní italsko- české sekci gymnázia Ústavní v Praze, kde učím od roku 2012. Hlavním cílem práce je analyzovat a systematizovat ...
This diploma thesis deals with the teaching of mathematics in Italian language in the bilingual Italian-Czech section of Grammar School Ústavní in Prague, the Czech Republic, where I have been teaching since 2012. The main ...
This diploma thesis deals with the teaching of mathematics in Italian language in the bilingual Italian-Czech section of Grammar School Ústavní in Prague, the Czech Republic, where I have been teaching since 2012. The main ...
Designing CLIL activities for teaching mathematics at upper secondary school level
Vývoj aktivit CLIL pro výuku matematiky na střední škole
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moraová, Hana
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 11. 01. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis seeks to create, test and discuss the success of several activities for the second year of the upper secondary education, where the target language is English with 20 % of all lessons taught with the use of ...
Tato práce si klade za cíl vytvořit, otestovat a shrnout úspěšnost několika aktivit v předmětu matematika ve druhém ročníku střední školy, přičemž cílovým jazykem je angličtina, a to v rozsahu 20 % celkového počtu odučených ...
Tato práce si klade za cíl vytvořit, otestovat a shrnout úspěšnost několika aktivit v předmětu matematika ve druhém ročníku střední školy, přičemž cílovým jazykem je angličtina, a to v rozsahu 20 % celkového počtu odučených ...
Vliv použití německého jazyka při zadávání matematických úloh na úspěšnost žáků při řešení
Influence of using the German language in the assignments of mathematical problems on success in solving them
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 02. 09. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce byla metoda CLIL (z anglického Content and Language Integrated Learning neboli integrovaná výuka odborného předmětu a cizího jazyka), konkrétně integrace matematiky a německého jazyka. Primárním ...
The theme of the diploma thesis was the "CLIL" method (Content and Language Integrated Learning), specifically integration of mathematics and German language. The main goal was to find out if the German language and ...
The theme of the diploma thesis was the "CLIL" method (Content and Language Integrated Learning), specifically integration of mathematics and German language. The main goal was to find out if the German language and ...