Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 34
Příprava N-(2-oxazolin-2-ylfenyl)barbiturové kyseliny
Preparation of N-(2-oxazoline-2-yl-phenyle)barbituic acid
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotoučová, Hana
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 03. 06. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Souhrn Ve své bakalářské práci jsem se zabývala přípravou N-(2-oxazolin-2-ylfenyl)barbiturové kyseliny. Tuto látku jsem se pokusila připravit kondenzací N-(2-oxazolin-2-ylfenyl)močoviny s kyselinou malonovou ...
In my bachelor thesis I dealed with preparation of N-(2-oxazoline-2-ylfenyl)barbituic acid by condensation of N-(2-oxazolin-2-ylfenyl) urea with malonic acid in the presence of acetic acid and acetic anhydride and condensation ...
In my bachelor thesis I dealed with preparation of N-(2-oxazoline-2-ylfenyl)barbituic acid by condensation of N-(2-oxazolin-2-ylfenyl) urea with malonic acid in the presence of acetic acid and acetic anhydride and condensation ...
Studie vlivu skládek odpadů na životní prostředí
Studies of influence of waste sites to the environment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hally, Jan
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 30. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Byť je člověk nadřazen ostatním živočišným druhům svým myšlením, uvědomováním si sebe sama a svou řečí, přesto je tu něco, co nedokáže, a to je žít v souladu s přírodou, aniž by to nemělo jakýkoli negativní dopad. A to se ...
Byť je člověk nadřazen ostatním živočišným druhům svým myšlením, uvědomováním si sebe sama a svou řečí, přesto je tu něco, co nedokáže, a to je žít v souladu s přírodou, aniž by to nemělo jakýkoli negativní dopad. A to se ...
Byť je člověk nadřazen ostatním živočišným druhům svým myšlením, uvědomováním si sebe sama a svou řečí, přesto je tu něco, co nedokáže, a to je žít v souladu s přírodou, aniž by to nemělo jakýkoli negativní dopad. A to se ...
Návrh a ověření badatelsky orientované úlohy na téma kyseliny a zásady pro žáky ZŠ
Design and verification of an inquiry-based task on the topic of acids and hydroxides for elementary school students
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chroustová, Kateřina
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 13. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis looks into inquiry-based learning in chemistry classes at elementary schools. The objective was to design an inquiry-oriented task that would achieve the compulsory outputs of the acids and bases topic while ...
Práce se zabývá tématem badatelské výuky v souvislosti se vzděláváním v oblasti chemie na základních školách. Jejím cílem je navržení badatelsky orientované úlohy, která bude směřovat k povinným výstupům vzdělávání v tématu ...
Práce se zabývá tématem badatelské výuky v souvislosti se vzděláváním v oblasti chemie na základních školách. Jejím cílem je navržení badatelsky orientované úlohy, která bude směřovat k povinným výstupům vzdělávání v tématu ...
Analýza školních vzdělávacích programů na pražských základních školách se zaměřením na vzdělávací obor chemie
An analysis of Prague lower-secondary schools' educational programmes with a focus on the field of chemistry education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tóthová, Martina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Aktivizace žáků ve výuce chemie na základní škole v tématu Chemické rovnice a jejich vyčíslování
Activation of Learners in Chemistry Education at Lower Secondary School in the Topic "Chemical Equations and their Balancing"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bílek, Martin
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 25. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Proteinové složení těstovin aneb jsou ve špagetách vejce?
Protein composition of pasta or are eggs in spaghetti?
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kučková, Štěpánka
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Aktivizující strategie řízení učební činnosti žáků v chemii
Activating Strategies of Managing Students' Learning Process in Chemistry
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Aktivizující strategie ízení u ební innosti žák v chemii AUTOR: Št pán Gabriel KATEDRA: Katedra chemie a didaktiky chemie VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Martin Rusek ABSTRAKT Práce je zam ena na rešeršní zhodnocení moderních ...
TITLE: Activating Strategies of Managing Students' Learning Process in Chemistry AUTHOR: Št pán Gabriel DEPARTMENT: Department of Chemistry and Chemistry Education VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Martin Rusek ABSTRACT This thesis is ...
TITLE: Activating Strategies of Managing Students' Learning Process in Chemistry AUTHOR: Št pán Gabriel DEPARTMENT: Department of Chemistry and Chemistry Education VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Martin Rusek ABSTRACT This thesis is ...
Aktivizační metody ve výuce tématu sacharidy
Activating methods in education of topic carbohydrates
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vojíř, Karel
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 25. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Aktivizační metody ve výuce jsou v dnešní době často diskutovaným doplňkovým vyučováním k výuce klasické. V rámci těchto metod je kladen důraz na aktivizaci žáka, tedy na povzbuzení jeho zájmu při realizaci dané aktivity, ...
Activation methods in teaching are nowadays often discussed complementary teaching to classical teaching. Within these methods, emphasis is placed on activating the student, ie on encouraging his interest in the implementation ...
Activation methods in teaching are nowadays often discussed complementary teaching to classical teaching. Within these methods, emphasis is placed on activating the student, ie on encouraging his interest in the implementation ...
Specifické činnosti učitele chemie a jeho žáků na téma fenomenologické typy reakcí
Fenomenological types of reactions - specific activities of a chemistry teacher and his pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holada, Karel
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 30. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Moje diplomová práce se zabývá fenomenologickými typy reakcí. Tato typologie reakcí je vhodná i pro úplné chemické začátečníky a nevyžaduje téměř žádné vědomosti o chemii. Lze ji, jak vyplývá z mé diplomové práce, ...
Moje diplomová práce se zabývá fenomenologickými typy reakcí. Tato typologie reakcí je vhodná i pro úplné chemické začátečníky a nevyžaduje téměř žádné vědomosti o chemii. Lze ji, jak vyplývá z mé diplomové práce, ...
Moje diplomová práce se zabývá fenomenologickými typy reakcí. Tato typologie reakcí je vhodná i pro úplné chemické začátečníky a nevyžaduje téměř žádné vědomosti o chemii. Lze ji, jak vyplývá z mé diplomové práce, ...
Antické živly v chemických experimentech na základní škole
Ancient Elements in Chemical Experiments at Elementary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bílek, Martin
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen