Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Pedagogická diagnostika školní připravenosti a podpora dětí s odkladem školní docházky v mateřské škole
Pedagogical diagnostics of school readiness and assistance for children with postponement of school attendance in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 05. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Mapování práce s knihou v mateřské škole
Mapping of work with a book in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 05. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Komparace současné české a španělské mateřské školy
Comparison of contemporary Czech and Spanish kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Uhlířová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá komparací současné české a španělské mateřské školy (MŠ), jak z hlediska zakotvení systému, tak z hlediska cílů, kurikula a dalších specifik. Práce má dvě části: teoretickou a praktickou. ...
This bachelor thesis deals with the comparison of contemporary Czech and Spanish kindergarten, specifically their educational aims, curricula, and other particularities. Thesis consists of two parts: theoretical and ...
This bachelor thesis deals with the comparison of contemporary Czech and Spanish kindergarten, specifically their educational aims, curricula, and other particularities. Thesis consists of two parts: theoretical and ...
Komparace současné francouzské a české mateřské školy ve vybraných aspektech
Comparison of contemporary French and Czech kindergarden in some significant aspects
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Uhlířová, Jana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 13. 01. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název práce: Komparace současné francouzské a české mateřské školy ve vybraných aspektech Autor: Marie Obržálková Katedra: Katedra primární pedagogiky Vedoucí bakalářské práce: doc. PhDr. Jana Uhlířová, CSc. Abstrakt: Cílem ...
Title: The comparison of contemporary French and Czech kindergarden in some significant aspects Author: Marie Obdžálková Department: Department of primary pedagogy Supervisor: doc. PhDr. Jana Uhlířová, CSc. Abstract: The ...
Title: The comparison of contemporary French and Czech kindergarden in some significant aspects Author: Marie Obdžálková Department: Department of primary pedagogy Supervisor: doc. PhDr. Jana Uhlířová, CSc. Abstract: The ...
Výchovně-vzdělávací přístupy v dětském domově a v mateřské škole
Educational Approach in Children's home and Kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na výchovně-vzdělávací přístupy učitelek v určitém typu mateřské školy - ve škole s prvky Začít spolu - a zdravotních sester v určitém typu dětského domova - v Dětském centru. Teoretická část ...
The bachelor thesis looks on to the attitudes of the teachers in a particular type of a nursery school - nursery school with some principles of Step by Step approach and of the nurses in a particular type of children's ...
The bachelor thesis looks on to the attitudes of the teachers in a particular type of a nursery school - nursery school with some principles of Step by Step approach and of the nurses in a particular type of children's ...
Vztahy mezi dětmi v mateřské škole a možnosti jejich kultivace
Relationships among children in kindergarten and the possibilities of their cultivation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 20. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ANOTACE: Tato práce se zaměřuje na vývoj vztahů u dětí předškolního věku především ve vztahu k vrstevníkům. Vychází z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a jeho pojetí podpory a rozvoje sociálních ...
ANNOTATION: This thesis is focused on development of relationships among preschool-age children, especially towards other children of the same age. It is based on the Framework Educational Programme for Preschool Education ...
ANNOTATION: This thesis is focused on development of relationships among preschool-age children, especially towards other children of the same age. It is based on the Framework Educational Programme for Preschool Education ...
Den předškolního dítěte
Day of the preschool child
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Opravilová, Eva
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití pobytu dětí venku v mateřské škole
Use of children's staying outside in the nursery school mode
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Dramatická výchova jako jedna z forem multikulturní výchovy v MŠ
Dramatic education like one of the forms of multiculture education in kindergarden
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holemá, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 26. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Prosociální dovednosti jako součást etické výchovy v mateřské škole
Social skills as a part of ethics education in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předškolní věk je jedno z nejdůležitějších období. To, co se dítě naučí a co prožije v předškolním věku, má vliv na celý jeho život. Velký problém vidím v tom, že dnes některé děti spolu neumějí spolupracovat, nerozdělí ...
Preschool age is one of the most important periods. What a child learns and what he/she experiences at the preschool age has an impact on all his life. I see a big problem in that today some children cannot cooperate ...
Preschool age is one of the most important periods. What a child learns and what he/she experiences at the preschool age has an impact on all his life. I see a big problem in that today some children cannot cooperate ...