Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 20
Postoje a zkušenosti pedagogů vybrané základní školy s inkluzí žáků s mentálním postižením
The attitudes and experience of Primary school teachers with inclusion of pupils with mental disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the issue of inclusive education of pupils with mild intellectual disabilities in Czech mainstream schools focusing on attitudes and experiences of teachers of a selected elementary school on this ...
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných školách se zaostřením na postoje a zkušenosti pedagogů vybrané základní školy k této problematice. Teoretická ...
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných školách se zaostřením na postoje a zkušenosti pedagogů vybrané základní školy k této problematice. Teoretická ...
Nedoslýchavý člověk v procesu edukace
Hard of hearing person in process of education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá procesem edukace nedoslýchavých lidí. Práce vychází z příslušné odborné literatury a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce shrnuje klasifikaci osob se sluchovým ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
Integrační pobyt se zaměřením na canisterapii jako nástroj posilování sociálních kompetencí dětí intaktních a dětí se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním
Integration stay focused on canistherapy as a tool for strengthening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zaměřuje na oblast integračního pobytu se zaměřením na canisterapii jako nástroje posilování sociálních kompetencí dětí intaktních a dětí se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním. Teoretická část se ...
The work focuses on the area integration stay focused on canistherapy as a tool for strenghening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage. The theoretical part deals with ...
The work focuses on the area integration stay focused on canistherapy as a tool for strenghening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage. The theoretical part deals with ...
Role učitele ve vzdělávání "sociálně znevýhodněných" žáků
The role of the teacher in the elementary education of socially disadvantaget pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the role played by the teacher in the education of pupils growing up in conditions of social exclusion. The aim of the thesis is to understand the relationship between elementary school and the education ...
Práce se zabývá tím, jakou roli hraje učitel při vzdělávání žáků vyrůstajících v podmínkách sociálního vyloučení. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu porozumět vztahu jedné konkrétní základní školy ke ...
Práce se zabývá tím, jakou roli hraje učitel při vzdělávání žáků vyrůstajících v podmínkách sociálního vyloučení. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu porozumět vztahu jedné konkrétní základní školy ke ...
Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem ve vybraných základních školách v Praze
Education students with different motherly language in selected elementary schools in Prague
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 18. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma tesis describes education students with different motherly language in the Czech Republic. On a theoretical level, it explains more common concepts of migration, as well as concepts related to the education ...
Diplomová práce přibližuje vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice. V teoretické rovině vysvětluje obecnější pojmy týkající se migrace, ale i pojmy vztahující se ke vzdělávání žáků cizinců. Dále ...
Diplomová práce přibližuje vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice. V teoretické rovině vysvětluje obecnější pojmy týkající se migrace, ale i pojmy vztahující se ke vzdělávání žáků cizinců. Dále ...
Inkluze žáka s poruchou chování na 1. stupni ZŠ
Inclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mottlová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with a problem of iclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary shool. The goal of the thesis is to describe an approach of the teachers in the first grade of ordinary ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
Dítě s vývojovou dysfázií integrované v běžné základní škole
Child with developmental language disorder integrated into mainstream elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals the children with developmental language disorder, which are included in the regular type of school, and analysis of advantages and disadvantages resulting from this integration. The thesis includes ...
Diplomová práce pojednává o dětech s vývojovou dysfázií, které jsou zařazeny do běžného typu školy a analýze výhod a nevýhod plynoucích z této integrace. Práce obsahuje stručný popis vývoje dítěte mladšího školního věku, ...
Diplomová práce pojednává o dětech s vývojovou dysfázií, které jsou zařazeny do běžného typu školy a analýze výhod a nevýhod plynoucích z této integrace. Práce obsahuje stručný popis vývoje dítěte mladšího školního věku, ...
Specifika vzdělávání osob se sociálním znevýhodněním
Specificity of education social disadvantaged child
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Specifika vzdělávání osob se sociálním znevýhodněním ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá obeznámeností a zkušenostmi pedagogů hlavního i speciálního vzdělávacího proudu s integrací žáků se sociálním znevýhodněním. ...
TITLE: Specificity of education social disadvantaged child SUMMARY: This thesis deals with familiarity and experience of teachers and the principal of special education stream with the integration of socially disadvantaged ...
TITLE: Specificity of education social disadvantaged child SUMMARY: This thesis deals with familiarity and experience of teachers and the principal of special education stream with the integration of socially disadvantaged ...
Spolupráce mateřských škol integrujících děti se zdravotním postižením se speciálněpedagogickými centry
Cooperation kindergartens integrating children with disabilities with special educational centres.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 23. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Spolupráce mate!sk"ch #kol integrujících d$ti se zdravotním posti%ením se speciáln$ pedagogick"mi centry AUTOR: Bc. Dana Strouhalová KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Lenka Felcmanová ABSTRAKT: ...
TITTLE: Cooperation kindergartens integrating children with disabilities with special educational centers. AUTHOR: Bc. Dana Strouhalová DEPARTMENT: Department of special education SUPERVISOR: Mgr. Lenka Felcmanová ABSTRACT: ...
TITTLE: Cooperation kindergartens integrating children with disabilities with special educational centers. AUTHOR: Bc. Dana Strouhalová DEPARTMENT: Department of special education SUPERVISOR: Mgr. Lenka Felcmanová ABSTRACT: ...
Sociální status integrovaného žáka s Aspergerovým syndromem v třídním kolektivu
Social status of the integrated student with Asperger syndrome in the class
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 06. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zmapovat oblast sociálního začlenění žáků s Aspergerovým syndromem do třídních kolektivů běžných základních škol. Teoretická část je založena na analýze dostupné odborné literatury, vztahující ...
The goal of this diploma thesis is to map the issue of social integration of students with Asperger syndrome into a regular class of elementary school. The theoretical part is based on analysis of publications related to ...
The goal of this diploma thesis is to map the issue of social integration of students with Asperger syndrome into a regular class of elementary school. The theoretical part is based on analysis of publications related to ...