Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Poruchy chování a emocí v kontextu školních a sociálních důsledků na žáka 1. stupně základní školy
Behavioral and emotional disorders in the context of school and social consequences for the first grade of elementary school pupil
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veselá, Věra
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Poruchy chování a emocí v kontextu školních a sociálních důsledků na žáka 1. stupně základní školy. Abstrakt: Diplomová práce se zabývala problematikou poruch chování u dětí mladšího školního věku. Jejím hlavním cílem bylo ...
Behavioral and emotional disorders in the context of school and social consequences for the first grade of elementary school pupil. Abstract: This dissertation dealt with the issue of behavioral disorders with children in ...
Behavioral and emotional disorders in the context of school and social consequences for the first grade of elementary school pupil. Abstract: This dissertation dealt with the issue of behavioral disorders with children in ...
Postoje učitelů ZŠ k legislativním změnám ve vzdělávání žáků se SVP
Attitudes of primary school teachers to legislative changes in the education of pupils with special educational needs
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 31. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na analýzu postojů učitelů základních škol z okresu Trutnov k inkluzivnímu vzdělávání. Teoretická část se věnuje osobám se speciálními vzdělávacími potřebami, právnímu zakotvení, inkluzivnímu ...
The thesis is focused on the analysis of the attitudes of teachers from the district Trutnov to inclusive education. The theoretical part is dedicated to people with special educational needs, the legal grounds, inclusive ...
The thesis is focused on the analysis of the attitudes of teachers from the district Trutnov to inclusive education. The theoretical part is dedicated to people with special educational needs, the legal grounds, inclusive ...