Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Portfolio jako nástroj hodnocení ve speciální výtvarné výchově
Portfolio - a Tool of Assessment in Special Art Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Magdalena
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 02. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá sběrem, tříděním a reflektováním výtvarných projevů konkrétního dítěte během školního období. Teoretická část obsahuje informace získané studiem odborné literatury, které se týkají pojmů výtvarná ...
This thesis deals with the collection, sorting and by reflecting artistic expressions of a particular child during the school year. The theoretical part contains information obtained from the study of literature concerning ...
This thesis deals with the collection, sorting and by reflecting artistic expressions of a particular child during the school year. The theoretical part contains information obtained from the study of literature concerning ...
Význam hodnocení ve výtvarné výchově z pohledu žáků 2. st. ZŠ a jejich učitelů
The importance of assessment in art education from the perspective of primary school pupils and their teachers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jakubcová Hajdušková, Lucie
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 08. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of the thesis is the importance of assessment in art education. The work is a continuation of the Art of Appreciation exhibition realized by the Jindřich Chalupecký Society in 2021, specifically the Re/de/in/form ...
Tématem práce je význam hodnocení ve výtvarné výchově. Práce navazuje na výstavu Umění oceňovat realizovanou Společností Jindřicha Chalupeckého v roce 2021, konkrétně na projekt Re/de/in/form Venduly Fremlové, Kristýny ...
Tématem práce je význam hodnocení ve výtvarné výchově. Práce navazuje na výstavu Umění oceňovat realizovanou Společností Jindřicha Chalupeckého v roce 2021, konkrétně na projekt Re/de/in/form Venduly Fremlové, Kristýny ...
Hodnocení v hodinách výtvarné výchovy
Assessment of Lessons in Art Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kitzbergerová, Leonora
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Výtvarné portfolio jako forma hodnocení žáků ve výtvarné výchově
Art portfolio as a form of assessment of pupils in art education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Magdalena
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 22. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se soustředí na výtvarné portfolio jako didaktický nástroj, formu, určenou k reflektivnímu hodnocení žáků ve výuce výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy. Teoretická část diplomové práce obecně ...
The thesis focuses on art portfolio as a didactic tool, form, use for reflective assessment of pupils in the teaching of art education at the first level of primary school. Theoretical part of the thesis generally describes ...
The thesis focuses on art portfolio as a didactic tool, form, use for reflective assessment of pupils in the teaching of art education at the first level of primary school. Theoretical part of the thesis generally describes ...