Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Význam psa v životě dítěte mladšího školního věku
The role of pet - dog in preadoslescent child's life
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 17. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Význam psa v životě dítěte mladšího školního věku ABSTRAKT: Text je zaměřený na vztah mezi dítětem v mladším školním věku a psem v rodině. Teoretická část této práce shrnuje dosavadní poznatky ohledně historie a ...
TITLE: The role of pet - dog in preadolescent child's life SUMMARY: This thesis is focused on the relationship between a school-aged child and a dog in his or her family. The theoretical part presents actual findings in ...
TITLE: The role of pet - dog in preadolescent child's life SUMMARY: This thesis is focused on the relationship between a school-aged child and a dog in his or her family. The theoretical part presents actual findings in ...
Problematika vztahu rodiny a mateřské školy
Issue of relationship between family and kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Havlová, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou vztahů rodiny a mateřské školy. Je zaměřena především na komunikaci, jejímž prostřednictvím dochází k vzájemným interakcím a budování vztahu mezi pedagogem a rodičem. Oba aktéři ...
This thesis deals with the relationship between family and kindergarten. It is mainly focused on communication, through which there is a mutual interaction and relationship builded between teachers and parents. In the ...
This thesis deals with the relationship between family and kindergarten. It is mainly focused on communication, through which there is a mutual interaction and relationship builded between teachers and parents. In the ...
Vztah dítě s ADHD a jeho rodiny ke škole
Relationship of a child with ADHD and his family to school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlas Martanová, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá vztahem dítěte s ADHD a jeho rodiny ke škole. Cílem bylo zjistit, co je pro rodiče a děti nejdůležitější a co nejvíce ovlivňuje vztah a postoj dítěte a jeho rodiny ke škole. Teoretická část popisuje, jakým ...
The thesis deals with the relationship of the child suffering from the ADHD and the child's family to the school. The objective was to find out what is the most important to the parents and the children and what influences ...
The thesis deals with the relationship of the child suffering from the ADHD and the child's family to the school. The objective was to find out what is the most important to the parents and the children and what influences ...
Sebepojetí dětí z dětských domovů a z rodin
Self-Concept of Children from Institutional Care and Families
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou sebepojetí dětí ve věku 11 - 12 let. Jejím cílem je charakterizovat sebepojetí dětí tohoto věku v závislosti na typu výchovné péče. To je pojeno s popsáním a porozuměním odlišnostem ...
This thesis deals with self-concept of children in the range of age 11-12 years. The aim of the thesis is to describe self-concept of children related to a kind of institutional care. The author attempts to understand and ...
This thesis deals with self-concept of children in the range of age 11-12 years. The aim of the thesis is to describe self-concept of children related to a kind of institutional care. The author attempts to understand and ...
Postoj vybrané skupiny dospívajících dívek k autoritě
Attitude of a selected group of adolescent girls to authority
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mojžíšová, Jarmila
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 19. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen