Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Integrační pobyt se zaměřením na canisterapii jako nástroj posilování sociálních kompetencí dětí intaktních a dětí se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním
Integration stay focused on canistherapy as a tool for strengthening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zaměřuje na oblast integračního pobytu se zaměřením na canisterapii jako nástroje posilování sociálních kompetencí dětí intaktních a dětí se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním. Teoretická část se ...
The work focuses on the area integration stay focused on canistherapy as a tool for strenghening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage. The theoretical part deals with ...
The work focuses on the area integration stay focused on canistherapy as a tool for strenghening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage. The theoretical part deals with ...
Možnosti využití terapií u dětí s kombinovanými vadami v předškolním věku
Possibilities of using therapies for children with combined disabilities during preschool age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šumníková, Pavlína
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá možnostmi využití terapií u předškolních dětí s kombinovanými vadami ve speciálních mateřských školách a běžných mateřských školách se speciálními třídami. Přináší přehled terapií, které se na ...
The diploma thesis considers possibilities of using therapies for preschool children with multiple disabilities in special nursery schools and in common nurseries with special classes. Provides an overview of therapies ...
The diploma thesis considers possibilities of using therapies for preschool children with multiple disabilities in special nursery schools and in common nurseries with special classes. Provides an overview of therapies ...