Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Drama techniques in soft CLIL lessons in a lower-secondary class
Techniky dramatické výchovy v soft CLIL vyučování na 2. stupni základní školy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Žďárek, Karel
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na získávání komunikačních kompetencí při výuce anglického jazyka jako cizího jazyka. Vychází z předpokladu, že žáci si nejsou vědomi některých složek komunikace, které se podílejí na ...
This diploma thesis is focused on acquiring communicative competence in teaching the English language as a foreign language. It is based on the presumption that students are not aware of some components of communication ...
This diploma thesis is focused on acquiring communicative competence in teaching the English language as a foreign language. It is based on the presumption that students are not aware of some components of communication ...
Incorporating gender issues into EFL lessons
Začleňování genderových témat to výuky Anglického jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Bohuslav
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 28. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této práce je tvorba, realizace a evaluace vyučovacích hodin zabývajících se genderovou problematikou. Teoretická část diplomové práce přestavuje téma gender a zasazuje ho do kontextu školy. Věnuje se genderově ...
The purpose of this thesis is to design, implement and evaluate lessons oriented towards gender issues. The theoretical part of this thesis introduces the topic of gender and places it in the school context. It addresses ...
The purpose of this thesis is to design, implement and evaluate lessons oriented towards gender issues. The theoretical part of this thesis introduces the topic of gender and places it in the school context. It addresses ...