Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Efficient rendering of fine structures on object surfaces
Efektivní zobrazování jemných struktur na površích objektů
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 06. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Current methods for realistic rendering approximate surface microstructure using a smooth normal distribution function. This approach is not sufficient for the rendering of shiny surfaces with details (such as scratches) ...
Súčasné metódy realistického renderingu aproximujú povrchovú mikroštruktúru pomocou hladkej normálovej distribučnej funkcie. Tento prístup je nevyhovujúci pre rendering lesklých povrchov s detailami (napr. škrabance), ktoré ...
Súčasné metódy realistického renderingu aproximujú povrchovú mikroštruktúru pomocou hladkej normálovej distribučnej funkcie. Tento prístup je nevyhovujúci pre rendering lesklých povrchov s detailami (napr. škrabance), ktoré ...
Sound simulaton of granular materials
Simulace zvuku granulárních materiálů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Simulace zvuku sypkých materiálů Autor: Matej Marko Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: doc. Ing. Jaroslav Křivánek Ph.D., Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: V ...
Title: Sound simulation of granular materials Author: Matej Marko Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Křivánek Ph.D., Department of Software and Computer Science ...
Title: Sound simulation of granular materials Author: Matej Marko Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Křivánek Ph.D., Department of Software and Computer Science ...
Procedurální generování stromů
Procedural tree generation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: During 3D modelling of the real world, it is often necessary to place trees into the scene. However particular model may not suit users' needs and the use of a dedicated software can be inconvenient - due to complex control, ...
Při 3D modelování reálného světa je mnohdy zapotřebí umístit do scény stromy. Konkrétní model ale nemusí vyhovovat představám uživatele a použití dedikovaného software může být nepohodlné - z důvodu složitého ovládání, ne- ...
Při 3D modelování reálného světa je mnohdy zapotřebí umístit do scény stromy. Konkrétní model ale nemusí vyhovovat představám uživatele a použití dedikovaného software může být nepohodlné - z důvodu složitého ovládání, ne- ...
Realistic hair rendering in Autodesk Maya
Realistic hair rendering in Autodesk Maya
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 03. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato diplomová práce popisuje real-time zobrazovaní vlasů v 3D modelovacím programu Autodesk Maya. Zobrazovací modul je součást projektu Stubble - zasuvného modulu do programu Maya, který slouží k modelovaní vlasů. ...
This thesis describes a real-time hair rendering in 3D animation and modeling software Autodesk Maya. The renderer is part of the Stubble project a - Maya plug-in for hair modeling. The presented renderer provides a ...
This thesis describes a real-time hair rendering in 3D animation and modeling software Autodesk Maya. The renderer is part of the Stubble project a - Maya plug-in for hair modeling. The presented renderer provides a ...
CSG modelování pro polygonální objekty
CSG modeling for polygonal objects
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce se zabývá efektivní a robustní technikou provádění booleovských operací nad polygonálními modely. Plné robustnosti je dosaženo ve vnitřní reprezentaci založené na rovinách a BSP stromech (binary space partitioning ...
This work deals with an efficient and robust technique of performing Boolean operations on polygonal models. Full robustness is achieved within an internal representation based on planes and BSP (binary space partitioning) ...
This work deals with an efficient and robust technique of performing Boolean operations on polygonal models. Full robustness is achieved within an internal representation based on planes and BSP (binary space partitioning) ...
Generování vlasů interpolací
Generování vlasů interpolací
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 03. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato diplomová práce popisuje procedurální generátor vlasů, který je schopen vygenerovat vlasy z pouze pár řídících vlasů, které jsou přímo modelovány 3d umělcem. Generátor vlasů je součástí projektu Stubble - nástroje na ...
This thesis describes a procedural hair generator that is able to generate hair from just a few hairs, called hair guides, which are directly modeled by a 3d artist. The procedural hair generator is a part of Stubble project ...
This thesis describes a procedural hair generator that is able to generate hair from just a few hairs, called hair guides, which are directly modeled by a 3d artist. The procedural hair generator is a part of Stubble project ...
Deformace 3D textury podle polygonálního modelu
3D Texture deformation according to a polygonal model
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Úkolem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat algoritmus, který spočítá deformaci prostoru na základě deformace polygonálního modelu. Zaměříme se především na algoritmus, který počítá výslednou deformaci jako ...
Aim of this bachelor thesis is to design and implement algorithm, which deforms 3D space according to the polygonal model. We focus on algorithm, where we calculate deformation as linear combination of vertices of deformed ...
Aim of this bachelor thesis is to design and implement algorithm, which deforms 3D space according to the polygonal model. We focus on algorithm, where we calculate deformation as linear combination of vertices of deformed ...
A Methodical Approach to the Evaluation of Light Transport Computations
Metodický přístup k evaluaci výpočtů transportu světla
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wilkie, Alexander
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Fotorealistické renderování má širokou škálu aplikací, a proto není překvapivé, že exis- tuje mnoho renderovacích algoritmů a jejich variací upravených pro různé druhy použití. I když prakticky všechny provádí fyzikálně ...
Photorealistic rendering has a wide variety of applications, and so there are many rendering algorithms and their variations tailored for specific use cases. Even though practically all of them do physically-based simulations ...
Photorealistic rendering has a wide variety of applications, and so there are many rendering algorithms and their variations tailored for specific use cases. Even though practically all of them do physically-based simulations ...