Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Procedural Generator of Short Detective-like Stories
Procedurální generátor malých textových detektivních příběhů
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Procedural generation of interactive stories is still an understudied area, most of the work on which is purely academic, while the application of these technologies in a practical, for a wide audience, area promises good ...
Procedurální generování interaktivních příběhů je stále nedostatečně prozkoumanou oblastí, většina práce je čistě akademická, zatímco aplikace těchto technologií v praktické oblasti pro široké publikum slibuje dobré vyhlídky. ...
Procedurální generování interaktivních příběhů je stále nedostatečně prozkoumanou oblastí, většina práce je čistě akademická, zatímco aplikace těchto technologií v praktické oblasti pro široké publikum slibuje dobré vyhlídky. ...
Interactive Processing of Volumetric Data
Interaktivní zpracování objemových dat
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 05. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Interactive Processing of Volumetric Data Author: Jan Kolomazník Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Josef Pelikán, Department of Software and Computer Science Education ...
Název práce: Interaktivní zpracování objemových dat Autor: Jan Kolomazník Katedra: Katedra software a výuky informatiky Školitel: RNDr. Josef Pelikán, Katedra software a výuky informatiky Abstrakt: Interaktivní vizualizace ...
Název práce: Interaktivní zpracování objemových dat Autor: Jan Kolomazník Katedra: Katedra software a výuky informatiky Školitel: RNDr. Josef Pelikán, Katedra software a výuky informatiky Abstrakt: Interaktivní vizualizace ...
Natural GPU-friendly dynamic hair animation
Přirozená dynamická animace vlasů vhodná pro GPU
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Natural-looking hair is a key component for presenting believable virtual hu- mans, because the head and face form natural focal points of the human figure. In non-static scenes, hair behaviour is just as important as its ...
Přirozený vzhled vlasů je jedním z klíčových aspektů realističnosti virtuálních lidských postav, protože obličej a hlava přirozeně přitahují lidský pohled. V po- hyblivých scénách je realistické chování vlasů důležité ...
Přirozený vzhled vlasů je jedním z klíčových aspektů realističnosti virtuálních lidských postav, protože obličej a hlava přirozeně přitahují lidský pohled. V po- hyblivých scénách je realistické chování vlasů důležité ...