Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Hypertextury v JaGrLib
Hypertextury v JaGrLib
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je implementovat a otestovat algoritmus ray marching v grafické knihovně JaGrLib. Pomocí tohoto algoritmu budeme moci vykreslovat tzv. hypertextury - objekty s neuvěřitelně komplexním povrchem či naopak s ...
The object of this work is to implement and test ray marching algorithm in graphical library JaGrLib. Through the use of this algorithm, we will be able to render hypertextures - objects with very complex surface or with ...
The object of this work is to implement and test ray marching algorithm in graphical library JaGrLib. Through the use of this algorithm, we will be able to render hypertextures - objects with very complex surface or with ...
Rychlá implementace procedurálních 3D textur
Rychlá implementace procedurálních 3D textur
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Procedurální šumové textury hrají klíčovou roli ve světě počítačové grafiky. Jejich výpočet je však časově náročný. Generování šumu pro renderování realistických scén může vyžadovat velké množství hardwarových prostředků. ...
Procedurally generated noise textures play a key part in the world of computer graphics. However, their computation is very time consuming. Generating noise for rendering of photo-realistic scenes may require large amount ...
Procedurally generated noise textures play a key part in the world of computer graphics. However, their computation is very time consuming. Generating noise for rendering of photo-realistic scenes may require large amount ...