Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Hypertextury v JaGrLib
Hypertextury v JaGrLib
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je implementovat a otestovat algoritmus ray marching v grafické knihovně JaGrLib. Pomocí tohoto algoritmu budeme moci vykreslovat tzv. hypertextury - objekty s neuvěřitelně komplexním povrchem či naopak s ...
The object of this work is to implement and test ray marching algorithm in graphical library JaGrLib. Through the use of this algorithm, we will be able to render hypertextures - objects with very complex surface or with ...
The object of this work is to implement and test ray marching algorithm in graphical library JaGrLib. Through the use of this algorithm, we will be able to render hypertextures - objects with very complex surface or with ...
Procedurální generování struktury lidské kůže
Procedural generation of human skin structure
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Procedurální generování struktury lidské kůže Autor: Jan Čermák Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. Abstrakt: Lidská kůže je velmi komplexní ...
Title: Procedural generation of human skin structure Author: Jan Čermák Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. Abstract: Human skin is a very complex ...
Title: Procedural generation of human skin structure Author: Jan Čermák Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. Abstract: Human skin is a very complex ...