Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 178
Petersenovské obarvení a jeho varianty
Petersen coloring and variants
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šámal, Robert
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Petersenovské obarvení 3-regulárního grafu G je ekvivalentní tzv. normálnímu obarvení za použití pěti barev. Normální obarvení je dobré hranové obarvení ta- kové, že každá hrana je spolu se svými čtyřmi sousedy obarvena ...
The Petersen coloring of 3-regular graph G is equivalent to the normal coloring by five colors. The normal coloring is a good coloring of edges such that every edge and its four neighbours have together three or five ...
The Petersen coloring of 3-regular graph G is equivalent to the normal coloring by five colors. The normal coloring is a good coloring of edges such that every edge and its four neighbours have together three or five ...
Procházky v časově proměnlivém grafovém modelu
Walks in time-dymanic graph model
Procházky v časově proměnlivém grafovém modelu
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pangrác, Ondřej
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Orientační běh s migrujícími kontrolami můžeme reprezentovat grafovým modelem s ohodnocenými vrcholy a orientovanými hranami, kde ohodnocení vrcholů je proměnlivé v čase. Hledání optimální cesty představuje NP-úplný problém, ...
Orienteering with moving control points can be represented as a graph model with ranked vertices and oriented edges. The rank of vertex depends on the actual time. Searching for the most optimised walk through this graph ...
Orienteering with moving control points can be represented as a graph model with ranked vertices and oriented edges. The rank of vertex depends on the actual time. Searching for the most optimised walk through this graph ...
On-line algoritmy barvení bipartitních grafů
On-line algorithms for bipartite graph coloring
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pangrác, Ondřej
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 10. 02. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Instancí problému on-line barvení grafu je graf a pořadí jeho vrcholů, algoritmus potom barví popořadě vrcholy a jako informaci zná graf indukovaný předchozími vrcholy. Přirozeným algoritmem je First Fit, který obarví ...
Instance of the on-line graph coloring problem is a graph together with a permutation of its vertices (viewed as a linear ordering of the vertex set). The goal is to color the graph with vertices taken in the given order ...
Instance of the on-line graph coloring problem is a graph together with a permutation of its vertices (viewed as a linear ordering of the vertex set). The goal is to color the graph with vertices taken in the given order ...
Metody vizualizace učiva
Methods of the visualizaotion in teaching
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hedrlín, Zdeněk
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 03. 06. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Program orgpad slouží k třídění, předávání a "projasňování" vlastních myšlenek. Orgpad je program navržen na základech Herbartovy psychologie, resp. Herbartově poznání o vlastní mysli. Tato práce se zabývá představením ...
Program orgpad is used for sorting, sharing and "brightening" own ideas. Orgpad is the program, which was designed based on Herbart's psychology, respectively Herbart's knowledge of his own mind. This work is an introduction ...
Program orgpad is used for sorting, sharing and "brightening" own ideas. Orgpad is the program, which was designed based on Herbart's psychology, respectively Herbart's knowledge of his own mind. This work is an introduction ...
Triplanetary
Triplanetary
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cibulka, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hlavním cílem této práce je převedení polozapomenuté tahové deskové stolní hry Triplanetary ze 70. a počátku 80. let minulého století na monitory dnešních počítačů. Program umožňuje více hráčům hrát na jednom počítači v ...
The main purpose of this work is to bring the almost forgotten turn-based board game Triplanetary from the 70s and the beginning of the 80s of the last century to the screens of today's computers. The program allows multiple ...
The main purpose of this work is to bring the almost forgotten turn-based board game Triplanetary from the 70s and the beginning of the 80s of the last century to the screens of today's computers. The program allows multiple ...
Webový konferenční kalendář
Web Conference Calendar
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vyskočil, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Twilight Struggle
Twilight Struggle
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cibulka, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit počítačovou verzi známé a oblíbené deskové hry Twilight Struggle. Program umožňuje uživatelům hrát hru v režimu hotseat a nebo proti počítačem řízenému protivníkovi. Automatická kontrola a ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
Game theory and poker
Teorie her a poker
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hladík, Milan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce představí základní koncepty teorie her. Jsou představeny nezbytné modely a koncepty, následovány výpočetní složitostí odpovídajích algoritmů. Pok- er je formalizován v rámci modelů teorie her. Nejnovější algoritmy ...
This thesis introduces the basic concepts of the game theory. Necessary models and solution concepts are described. Follows the summary of the computational complexity of these concepts and corresponding algorithms. Poker ...
This thesis introduces the basic concepts of the game theory. Necessary models and solution concepts are described. Follows the summary of the computational complexity of these concepts and corresponding algorithms. Poker ...
Testování fotbalové strategie
The testing of soccer strategy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vyskočil, Tomáš
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 21. 06. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit systém pro simulaci fotbalu a fotbalové strategie. Uživatel popíše strategii chování hráčů skriptem v jazyce Scheme. Tento skript je v průběhu hry spuštěn a ovládá chování hráčů. Druhou částí ...
The aim of this work is to create a system for testing and simulating soccer strategies. The task for the user is to write a strategy which describes a behavior of soccer players during the game. The strategy is written ...
The aim of this work is to create a system for testing and simulating soccer strategies. The task for the user is to write a strategy which describes a behavior of soccer players during the game. The strategy is written ...
Multicast routing
Směrování multicastů
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mareš, Martin
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 06. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V práci implementujeme podporu multicastového směrování do směrovacího démonu BIRD. Nejprve projdeme základní principy multicastu v IP a různé režimy multicastového směrovacího protokolu PIM. Následně rozebíráme aspekty ...
We implement multicast routing in the BIRD routing daemon. At first, we review basic principles of IP multicast and different modes of the PIM multicast routing protocol. Then we outline the architecture of the BIRD and ...
We implement multicast routing in the BIRD routing daemon. At first, we review basic principles of IP multicast and different modes of the PIM multicast routing protocol. Then we outline the architecture of the BIRD and ...