Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 17
Problematika digitální propasti mezi různými věkovými skupinami a její řešení
Digital divide problematics between different age groups and it's solution
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vlasák, Rudolf
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: diplomové práce Pavel Prudký Problematika digitální propasti mezi různými věkovými skupinami a její řešení Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na problematiku digitální propasti mezi různými věkovými skupinami a její ...
Pavel Prudký Digital divide problematics between different age groups and it's solution The thesis is focused on digital divide problematics between different age groups and it's solution. The initial theoretical part is ...
Pavel Prudký Digital divide problematics between different age groups and it's solution The thesis is focused on digital divide problematics between different age groups and it's solution. The initial theoretical part is ...
Srovnání motivace uživatelů Instagramu a polaroidu
Comparison of Motivation of Instagram and Polaroid Users
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 22. 06. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá motivacemi uživatelů Polaroidu a Instagramu, přičemž vychází z předpokladu, že obě média mají společný téměř okamžitý výsledek a mohou mít i velmi podobnou vizuální stylizaci. Teoretická část práce ...
The diploma thesis deals with the motivation of users of Polaroid and Instagram, under the assumption that both media have nearly immediate result and may have a very similar visual stylization. The theoretical part of ...
The diploma thesis deals with the motivation of users of Polaroid and Instagram, under the assumption that both media have nearly immediate result and may have a very similar visual stylization. The theoretical part of ...
Využití sociálních médií ve volební kampani v ČR se zaměřením na prvovoliče
Usage of social media in election campaign in the Czech republic with emphasis on youngest voters
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Očko, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zmapovat způsoby využití sociálních médií ve volební kampani. Teoretická část zahrnuje základní koncepty politického marketingu, stručnou charakteristiku sociálních médií a jejich nejdůležitějších ...
The goal of this diploma thesis is to map the possible uses of social media in election campaign. The theoretical part includes basic concepts of political marketing; brief characterization of social media and its most ...
The goal of this diploma thesis is to map the possible uses of social media in election campaign. The theoretical part includes basic concepts of political marketing; brief characterization of social media and its most ...
Využití marketingu v sociálních médiích
The marketing usage in the social media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 06. 06. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "Využití marketingu v sociálních médiích" se zabývá aplikací sociálních médií v marketingové komunikaci. Cílem mé práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti sociálních médií v marketingové ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
Diploma thesis "The marketing usage in the social media" deals with the application of the social media in the marketing communication. My target is to create a comprehensive outlook on social media in marketing ...
Nové výzvy teorie dohledu
New challenges of the surveillance theory
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štogrová Jedličková, Petra
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce "Nové výzvy teorie dohledu" má za cíl popsat teorii dohledu v současné síťové společnosti za použití přístupů informační vědy a následně teorii dohledu ověřit na dvou případových ...
The main aim of this diploma thesis, that names "New challenges of the Surveillance theory", is to describe the surveillance theory in today's social network society by using information theory. Accordingly, ...
The main aim of this diploma thesis, that names "New challenges of the Surveillance theory", is to describe the surveillance theory in today's social network society by using information theory. Accordingly, ...
Srovnání motivace uživatelů Instagramu a polaroidu
Comparison of Motivation of Instagram and Polaroid Users
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 15. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The diploma thesis deals with the motivation of users of Polaroid and Instagram, under the assumption that both media have nearly immediate result and may have a very similar visual stylization. The theoretical part of ...
Diplomová práce se zabývá motivacemi uživatelů Polaroidu a Instagramu, přičemž vychází z předpokladu, že obě média mají společný téměř okamžitý výsledek a mohou mít i velmi podobnou vizuální stylizaci. Teoretická část práce ...
Diplomová práce se zabývá motivacemi uživatelů Polaroidu a Instagramu, přičemž vychází z předpokladu, že obě média mají společný téměř okamžitý výsledek a mohou mít i velmi podobnou vizuální stylizaci. Teoretická část práce ...
Nová média v hudebním vzdělávání
New Media in Music Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šisler, Vít
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 09. 2016
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: The theme of this master thesis is new media in music education. The theoretical part focuses on the description of the current situation - how and in what quantities are modern technology used in music education and what ...
Tématem této diplomové práce jsou nová média v hudebním vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na popis současné situace - jak a nakolik jsou moderní technologie využívány při výuce hudby a jaký je jejich potenciál. V ...
Tématem této diplomové práce jsou nová média v hudebním vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na popis současné situace - jak a nakolik jsou moderní technologie využívány při výuce hudby a jaký je jejich potenciál. V ...
Vizuální jazyk komiksu a design grafického uživatelského rozhraní
Visual Language of Comics and GUI Design
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brejcha, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Práce VIZUÁLNÍ JAZYK KOMIKSU A DESIGN GRAFICKÉHO UŽIVATELSKÉHO ROZHRANÍ vychází z předpokladu, že komiks a GUI využívají pro komunikaci se čtenáři/uživateli obdobné prvky. GUI jako významné kulturní rozhraní ve svém jazyku ...
The thesis VISUAL LANGUAGE OF COMICS AND GUI DESIGN is based on an assumption that comics and GUI both use similar features and techniques to communicate with readers/users. GUI as an influential cultural interface is based ...
The thesis VISUAL LANGUAGE OF COMICS AND GUI DESIGN is based on an assumption that comics and GUI both use similar features and techniques to communicate with readers/users. GUI as an influential cultural interface is based ...
PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností
PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
The diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target ...
Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice
Possible aproaches to viral marketing in new media and its usage in Czech republic
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šlerka, Josef
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce Možné přístupy k virálnímu marketingu v nových médiích a jeho užití v České republice se zabývá jednou ze strategií marketingu z pohledu zahraničních autorů. Na základě příbuzných ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...
The thesis Possible approaches to the viral marketing in new media and its use in Czech Republic is concerned with one of the marketing strategies from foreign authors point of view. On the basis of related theories it ...