Návrh podnikatelského plánu cukrárny
A business plan proposal for a confectionery
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/184737Identifikátory
SIS: 246603
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vranka, Marek
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
11. 9. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
podnikatelský plán, založení podniku, společnost s ručením omezeným, cukrárna, marketingový plánKlíčová slova (anglicky)
business plan, starting a business, limited liability company, confectionery, marketing planBakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení luxusní cukrárny Carpe Culinam v centru Prahy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů týkajících se podnikání a podnikatelského plánu, právních forem podniku a specifik marketingu v gastronomii, a vysvětluje teorie marketingového mixu rozšířených P, SWOT a PEST analýzy. Praktická část aplikuje teoretické poznatky na konkrétní podnikatelský záměr. Zahrnuje detailní popis podniku, analýzu odvětví, výrobní, marketingový, organizační a finanční plán, harmonogram a hodnocení rizik. Každá z těchto částí je podrobně rozpracována s cílem poskytnout co nejkomplexnější pohled na plánovaný podnik. Finanční plán detailně rozepisuje počáteční investice a plánovaný výkaz zisku a ztrát, což poskytuje jasný přehled o finančních aspektech podniku. V závěru práce je podnikatelský plán prezentován jako nástroj, který by mohl posloužit jako základ pro založení a provoz luxusní cukrárny Carpe Culinam. Klíčová slova podnikatelský plán, založení podniku, společnost s ručením omezeným, cukrárna, marketingový plán
Title A business plan proposal for a confectionery Abstract The bachelor thesis focuses on the creation of a business plan for the establishment of a luxury confectionery Carpe Culinam in the centre of Prague. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is devoted to the definition of basic concepts related to entrepreneurship and business plan, legal forms of the enterprise and specifics of marketing in gastronomy, and explains the theories of marketing mix extended Ps, SWOT and PEST analysis. The practical part applies the theoretical knowledge to a specific business plan. It includes a detailed description of the business, an industry analysis, production, marketing, organisational and financial plans, a timeline and a risk assessment. Each of these sections is detailed to provide the most comprehensive view of the planned business. The financial plan details the initial investment and the projected profit and loss account, providing a clear overview of the financial aspects of the business. In the conclusion of the paper, the business plan is presented as a tool that could serve as a basis for the establishment and operation of a luxury pastry shop, Carpe Culinam. Keywords business plan, starting a business, limited liability company, confectionery, marketing plan
