Zobrazit minimální záznam

Difficulties in Teaching of Foreing Languages by Students with Dyslexia at HTF
dc.contributor.advisorZelinková, Olga
dc.creatorŠimánková, Sylvie
dc.date.accessioned2017-04-12T16:47:37Z
dc.date.available2017-04-12T16:47:37Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18442
dc.description.abstractV této práci se zabývám studenty se specifickými poruchami učení, kteří studují cizí jazyky na Husitské teologické fakultě. Rozhodla jsem se psát práci na toto téma, protože si myslím, že je nutné zabývat se jedinci se specifickými poruchami učení během studia na vysokých školách i později. V České republice péče o studenty se specifickými poruchami učení skončí odchodem ze střední školy, přestože některé jejich obtíže nemizí, ale přetrvávají po celý život (např. potíže s cizími jazyky). Tyto obtíže jsou často důvodem opakovaných neúspěchů a někdy i předčasného ukončení studia.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis "Difficulties in teaching of foreign languages by students with dyslexia at HTF" deals with students affected by specific learning disability, who study foreign languages at HTF. I have chosen this topic, because I think it is important to consider their disabilities not only during university studies, but also afterwards. This is crucial here in Czech Republic since educational system does not care about them after leaving High school, even though their problems usually persist, sometimes for life (i.g. foreign language learning). These issues often cause repeated failures that lead to termination of their study.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleObtíže ve výuce cizích jazyků u studentů s dyslexií na HTFcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-15
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId50295
dc.title.translatedDifficulties in Teaching of Foreing Languages by Students with Dyslexia at HTFen_US
dc.contributor.refereeKrahulcová, Beáta
dc.identifier.aleph001008608
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHusitská teologie - psychosociální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology and Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie - psychosociální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology and Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV této práci se zabývám studenty se specifickými poruchami učení, kteří studují cizí jazyky na Husitské teologické fakultě. Rozhodla jsem se psát práci na toto téma, protože si myslím, že je nutné zabývat se jedinci se specifickými poruchami učení během studia na vysokých školách i později. V České republice péče o studenty se specifickými poruchami učení skončí odchodem ze střední školy, přestože některé jejich obtíže nemizí, ale přetrvávají po celý život (např. potíže s cizími jazyky). Tyto obtíže jsou často důvodem opakovaných neúspěchů a někdy i předčasného ukončení studia.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis "Difficulties in teaching of foreign languages by students with dyslexia at HTF" deals with students affected by specific learning disability, who study foreign languages at HTF. I have chosen this topic, because I think it is important to consider their disabilities not only during university studies, but also afterwards. This is crucial here in Czech Republic since educational system does not care about them after leaving High school, even though their problems usually persist, sometimes for life (i.g. foreign language learning). These issues often cause repeated failures that lead to termination of their study.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010086080106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV