Základní charakteristika autismu s důrazem na vzdělávací intervence
Primary characteristic of autism with the view of educational interventious
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/18427Identifikátory
SIS: 674
Kolekce
- Kvalifikační práce [2651]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nováková, Ivana
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Učitelství náboženství, etiky a filozofie
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra učitelství
Datum obhajoby
17. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce s názvem "Základní charakteristika autismu s důrazem na vzdělávací intervence" se zabývá, jak již vyplývá ze samotného titulu, především aktuální vědeckou tematikou v oblasti autismu a jeho základní charakteristikou. Zároveň se snaží představit konkrétní vzdělávací a výchovný mechanismus, který je uplatňován ve dvou autistických třídách vybraného školského zařízení, a jeho efektivitu a specifika. Použité metody a formy přístupu, jejichž výsledky tvoří primární podklad tohoto pojednání, vyplývají z každodenního setkávání a práce s osobami s poruchou autistického spektra, jejich pozorování a uplatňování vybraných terapeutických intervencí.
The subject matter of diploma thesis "Primary characteristic of autism with the view of educational interventions" are actual science subject in the sphere of autism and it's prime characteristic. Withal the purpose is present concrete educational and pedagogic process which is practical aplicated in two autistic classes of selected school and it's efficiency and specifics. Usable methods of accessing whose results forms primary base of this thesis imply from daily meeting and work with autistic pupils, their observation and apply selective therapeutical interventions.