dc.contributor.advisor | Krump, Lukáš | |
dc.creator | Dvořák, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2023-07-24T17:43:36Z | |
dc.date.available | 2023-07-24T17:43:36Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/181664 | |
dc.description.abstract | The bachelor thesis presents alternative constructions and procedures in order to deepen the understanding of conic sections. Several types of procedures were used while solving certain problems, all of which led to the same result. Thesis also includes a more complicated construction of a conic section that does not lead to a unique solution. The main outcome of this thesis is reminiscent of the basic projective geometry course with an extended focus on conic sections. 1 | en_US |
dc.description.abstract | Bakalářská práce obsahuje další konstrukce a postupy pro hlubší porozumění kuže- losečkám. Pro řešení některých úloh bylo použito více druhů postupu, které vedly ke stejnému výsledku. Práce obsahuje i složitější konstrukci kuželosečky, jejíž výsledkem není jedno samostatné řešení. Hlavním výsledkem je práce připomínající základní kurz projektivní geometrie s širším zaměření na kuželosečky. 1 | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | projective plane|conics | en_US |
dc.subject | projektivní rovina|kuželosečky | cs_CZ |
dc.title | Hlubší vlastnosti kuželoseček v projektivní rovině | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2022 | |
dcterms.dateAccepted | 2022-06-15 | |
dc.description.department | Matematický ústav UK | cs_CZ |
dc.description.department | Mathematical Institute of Charles University | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 241911 | |
dc.title.translated | Deeper properties of conics in the projective plane | en_US |
dc.contributor.referee | Hromadová, Jana | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Matematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Mathematics for Teacher Education with double curriculum study Descriptive Geometry for Teacher Education | en_US |
thesis.degree.program | Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Mathematics for Teacher Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Matematický ústav UK | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Mathematical Institute of Charles University | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Matematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Deskriptivní geometrie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Mathematics for Teacher Education with double curriculum study Descriptive Geometry for Teacher Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Mathematics for Teacher Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce obsahuje další konstrukce a postupy pro hlubší porozumění kuže- losečkám. Pro řešení některých úloh bylo použito více druhů postupu, které vedly ke stejnému výsledku. Práce obsahuje i složitější konstrukci kuželosečky, jejíž výsledkem není jedno samostatné řešení. Hlavním výsledkem je práce připomínající základní kurz projektivní geometrie s širším zaměření na kuželosečky. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis presents alternative constructions and procedures in order to deepen the understanding of conic sections. Several types of procedures were used while solving certain problems, all of which led to the same result. Thesis also includes a more complicated construction of a conic section that does not lead to a unique solution. The main outcome of this thesis is reminiscent of the basic projective geometry course with an extended focus on conic sections. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Matematický ústav UK | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |