Zobrazit minimální záznam

English expressions in German-language advertisements between the years 2000 and 2021
Anglické výrazy v německojazyčných reklamách mezi lety 2000 a 2021
dc.contributor.advisorTichák, Viktor
dc.creatorKursikova, Anastasia
dc.date.accessioned2022-11-21T14:35:40Z
dc.date.available2022-11-21T14:35:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/177883
dc.description.abstractThe core of this bachelor thesis is an empirical study of seven selected English expressions in German-language advertising, between the years 2000 and 2021. The empirical study is based on a survey. The introduction explains the choice of the topic and describes the course and goal of the work. In the first, theoretical part, all the necessary terms on the subject of English borrowings in the German language are explained and the basic principles of advertising are characterized. In addition, some studies that were previously conducted on a similar topic are cited. The methodological part illustrates the means and procedures used in each part of the analysis. In the practical part of this work, survey results are collected and analyzed. The analysis consists of two parts. In the first, qualitative analysis, the respondents' answers are written down and analyzed semantically. The second, quantitative, provides concrete charts and statistics, also based on respondents' specific answers. In the concluding part of the work, the results of the study are summarized, and the resulting theses are developed. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractJádrem předkládané bakalářské práce je empirická studie sedmi vybraných anglických výrazů v německojazyčné reklamě v letech 2000 až 2021. Empirická studie je založena na anketě formou dotazníku. V úvodu je vysvětlena volba tématu a popsán průběh a cíl práce. V první, teoretické části, jsou vysvětleny všechny potřebné pojmy na téma anglických výpůjček/přejímání z angličtiny do německého jazyka a charakterizovány základní principy reklamy. Kromě toho jsou citovány dvě studie dříve provedené na podobné téma. Metodologická část ilustruje prostředky a postupy použité v jednotlivých částech analýzy. V praktické části této práce jsou shromážděny a analyzovány výsledky průzkumu. Analýza se skládá ze dvou částí. V první, kvalitativní analýze jsou odpovědi respondentů sepsány a sémanticky analyzovány. Ve druhé kvantitativní jsou pak uvedeny konkrétní grafy a statistiky, rovněž na základě konkrétních odpovědí respondentů. V závěrečné části práce jsou shrnuty výsledky studie a vypracovány z nich vyplývající teze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageGermancs_CZ
dc.language.isode_DE
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectlanguage of advertisement|anglicism|pragmatics|stylistics|modern language trends|translationen_US
dc.subjectjazyk reklamy|anglicismy|pragmatika|stylistika. moderní jazykové trendycs_CZ
dc.titleEnglische Ausdrücke in der deutschsprachigen Werbung zwischen den Jahren 2000 und 2021de_DE
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-05
dc.description.departmentInstitute of Germanic Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav germánských studiícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId243821
dc.title.translatedEnglish expressions in German-language advertisements between the years 2000 and 2021en_US
dc.title.translatedAnglické výrazy v německojazyčných reklamách mezi lety 2000 a 2021cs_CZ
dc.contributor.refereeDovalil, Vít
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGerman Language and Literatureen_US
thesis.degree.disciplineNěmecký jazyk a literaturacs_CZ
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav germánských studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Germanic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csNěmecký jazyk a literaturacs_CZ
uk.degree-discipline.enGerman Language and Literatureen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csJádrem předkládané bakalářské práce je empirická studie sedmi vybraných anglických výrazů v německojazyčné reklamě v letech 2000 až 2021. Empirická studie je založena na anketě formou dotazníku. V úvodu je vysvětlena volba tématu a popsán průběh a cíl práce. V první, teoretické části, jsou vysvětleny všechny potřebné pojmy na téma anglických výpůjček/přejímání z angličtiny do německého jazyka a charakterizovány základní principy reklamy. Kromě toho jsou citovány dvě studie dříve provedené na podobné téma. Metodologická část ilustruje prostředky a postupy použité v jednotlivých částech analýzy. V praktické části této práce jsou shromážděny a analyzovány výsledky průzkumu. Analýza se skládá ze dvou částí. V první, kvalitativní analýze jsou odpovědi respondentů sepsány a sémanticky analyzovány. Ve druhé kvantitativní jsou pak uvedeny konkrétní grafy a statistiky, rovněž na základě konkrétních odpovědí respondentů. V závěrečné části práce jsou shrnuty výsledky studie a vypracovány z nich vyplývající teze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe core of this bachelor thesis is an empirical study of seven selected English expressions in German-language advertising, between the years 2000 and 2021. The empirical study is based on a survey. The introduction explains the choice of the topic and describes the course and goal of the work. In the first, theoretical part, all the necessary terms on the subject of English borrowings in the German language are explained and the basic principles of advertising are characterized. In addition, some studies that were previously conducted on a similar topic are cited. The methodological part illustrates the means and procedures used in each part of the analysis. In the practical part of this work, survey results are collected and analyzed. The analysis consists of two parts. In the first, qualitative analysis, the respondents' answers are written down and analyzed semantically. The second, quantitative, provides concrete charts and statistics, also based on respondents' specific answers. In the concluding part of the work, the results of the study are summarized, and the resulting theses are developed. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav germánských studiícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV