Show simple item record

Instagram of selected basketball clubs
dc.contributor.advisorOpelík, Daniel
dc.creatorMichlová, Andrea
dc.date.accessioned2022-10-04T17:31:50Z
dc.date.available2022-10-04T17:31:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/175357
dc.description.abstractTitle: Instagram of selected basketball teams Objectives: The aim of this thesis is to make the recommedation for selected czech profesional basketball teams. The recommendation will cover communication and Instagram content. Then all the recommendations will help both basketball teams and other sports associations. Methods: In this bachelor thesis the method of quantitative and qualitative data research is used. In the first stage, a quantitative method is used in the form of analysis of Instagram accounts of four selected basketball teams. This is followed by a qualitative method which is conducted using a focus group with eight basketball fans who were selected by the teams based on set criteria. Results: The analyses conducted show that basketball teams acting in the same NBL competition are not on the same level within the Instagram social network and there are significant differences between them. As a result, 2 out of 4 clubs maintain a high-level Instagram account. In the second case, there is a lack of communication with fans, consistency and consequently diversity of content. It can be concluded that success on Instagram is dependent on knowledge and 100% care on the part of the administrator. Keywords: marketing, Instagram, basketball, communication, recommendationen_US
dc.description.abstractNázev: Sociální síť Instagram vybraných basketbalových klubů Cíle: Hlavním cíle této bakalářské práce je sestavení doporučení pro zlepšení komunikace a obsahu na Instagramu u vybraných českých profesionálních basketbalových klubů. Veškerá vypracovaná doporučení by poté mohla pomoci nejen těmto basketbalovým klubům, ale také ostatním sportovním spolkům. Metody: V této práci je využita metoda kvantitativního a kvalitativního výzkumu dat. V první fázi je použita kvantitativní metoda v podobě analýzy instagramových účtů čtyř vybraných basketbalových klubů. Poté následuje kvalitativní metoda, která je provedena pomocí Focus group s osmi basketbalovými fanoušky, kteří byli vybráni kluby na základě stanovených kritérií. Výsledky: Z provedených analýz vyplývá, že basketbalové kluby působící ve stejné soutěži NBL nejsou v rámci sociální sítě Instagram na stejné úrovni, přičemž rozdíly mezi nimi jsou značné. Výsledkem je fakt, že 2 ze 4 klubů vedou instagramový účet na vysoké úrovni. V druhém případě se jedná o nedostatečnou komunikaci s fanoušky, konzistenci a potažmo rozmanitost obsahu. Lze konstatovat, že úspěch na Instagramu je podmíněn znalostmi a 100% péčí ze strany správce instagramového účtu. Klíčová slova: marketing, Instagram, basketbal, NBL, komunikace, doporučenícs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectbasketballen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectrecommendationen_US
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectbasketbalcs_CZ
dc.subjectNBLcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectdoporučenícs_CZ
dc.titleSociální síť Instagram vybraných basketbalových klubůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-02
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId235536
dc.title.translatedInstagram of selected basketball clubsen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Sociální síť Instagram vybraných basketbalových klubů Cíle: Hlavním cíle této bakalářské práce je sestavení doporučení pro zlepšení komunikace a obsahu na Instagramu u vybraných českých profesionálních basketbalových klubů. Veškerá vypracovaná doporučení by poté mohla pomoci nejen těmto basketbalovým klubům, ale také ostatním sportovním spolkům. Metody: V této práci je využita metoda kvantitativního a kvalitativního výzkumu dat. V první fázi je použita kvantitativní metoda v podobě analýzy instagramových účtů čtyř vybraných basketbalových klubů. Poté následuje kvalitativní metoda, která je provedena pomocí Focus group s osmi basketbalovými fanoušky, kteří byli vybráni kluby na základě stanovených kritérií. Výsledky: Z provedených analýz vyplývá, že basketbalové kluby působící ve stejné soutěži NBL nejsou v rámci sociální sítě Instagram na stejné úrovni, přičemž rozdíly mezi nimi jsou značné. Výsledkem je fakt, že 2 ze 4 klubů vedou instagramový účet na vysoké úrovni. V druhém případě se jedná o nedostatečnou komunikaci s fanoušky, konzistenci a potažmo rozmanitost obsahu. Lze konstatovat, že úspěch na Instagramu je podmíněn znalostmi a 100% péčí ze strany správce instagramového účtu. Klíčová slova: marketing, Instagram, basketbal, NBL, komunikace, doporučenícs_CZ
uk.abstract.enTitle: Instagram of selected basketball teams Objectives: The aim of this thesis is to make the recommedation for selected czech profesional basketball teams. The recommendation will cover communication and Instagram content. Then all the recommendations will help both basketball teams and other sports associations. Methods: In this bachelor thesis the method of quantitative and qualitative data research is used. In the first stage, a quantitative method is used in the form of analysis of Instagram accounts of four selected basketball teams. This is followed by a qualitative method which is conducted using a focus group with eight basketball fans who were selected by the teams based on set criteria. Results: The analyses conducted show that basketball teams acting in the same NBL competition are not on the same level within the Instagram social network and there are significant differences between them. As a result, 2 out of 4 clubs maintain a high-level Instagram account. In the second case, there is a lack of communication with fans, consistency and consequently diversity of content. It can be concluded that success on Instagram is dependent on knowledge and 100% care on the part of the administrator. Keywords: marketing, Instagram, basketball, communication, recommendationen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV