Zobrazit minimální záznam

Customer satisfaction at the fitness center DrFit
dc.contributor.advisorBačáková, Radka
dc.creatorHaškovcová, Anna
dc.date.accessioned2022-10-04T14:59:25Z
dc.date.available2022-10-04T14:59:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/175331
dc.description.abstractTitle: Customer satisfaction at the fitness center DrFit Objectives: The aim of this bachelor thesis is to evaluate customer satisfaction in a selected DrFit fitness centre using the method of service quality measurement and on the basis of the findings to propose recommendations for practice that would lead to increased customer satisfaction with the services provided by the fitness centre. Methods: The SERVQUAL questionnaire method is used to determine the differences between the truly perceived level of provided service compared to the previous expectations. Thus obtained results are presented in clear tables and graphs. Results: The final results demonstrate that DrFit fitness centre customers are satisfied with the provided services, although in some areas the expectations were higher than the actual perception, which, however, allowed to draw recommendations for improvement and thus to increase customer satisfaction. Keywords: SERVQUAL, questionnaire, measurement of service quality, marketing, customeren_US
dc.description.abstractNázev: Spokojenost zákazníků ve fitness centru DrFit Cíle: Cílem této práce je za využití metody měření kvality služeb zhodnotit spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru DrFit a na základě takto zjištěných poznatků navrhnout doporučení pro praxi, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků fitness centra s jím poskytovanými službami. Metody: Pro zpracování je využita metoda SERVQUAL dotazníku umožňujícího zjištění rozdílů mezi skutečně vnímanou úrovní poskytované služby oproti očekávání. Takto zjištěné výsledky jsou prezentovány v přehledných tabulkách a grafech. Výsledky: Výsledky ukazují na spokojenost zákazníků fitness centra DrFit s poskytovanými službami, byť v některých oblastech byla očekávání vyšší než reálné vnímání, což však umožnilo vyvodit doporučení ke zlepšení a tím pádem zvýšení spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: SERVQUAL, dotazník, měření kvality služeb, marketing, zákazníkcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSERVQUALen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectmeasurement of service qualityen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectSERVQUALcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectměření kvality služebcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectzákazníkcs_CZ
dc.titleSpokojenost zákazníků ve fitness centru DrFitcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-02
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId152016
dc.title.translatedCustomer satisfaction at the fitness center DrFiten_US
dc.contributor.refereeBlažek, Dušan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFitness Coachen_US
thesis.degree.disciplineKondiční trenércs_CZ
thesis.degree.programFitness Coachen_US
thesis.degree.programKondiční trenércs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csKondiční trenércs_CZ
uk.degree-discipline.enFitness Coachen_US
uk.degree-program.csKondiční trenércs_CZ
uk.degree-program.enFitness Coachen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Spokojenost zákazníků ve fitness centru DrFit Cíle: Cílem této práce je za využití metody měření kvality služeb zhodnotit spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru DrFit a na základě takto zjištěných poznatků navrhnout doporučení pro praxi, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků fitness centra s jím poskytovanými službami. Metody: Pro zpracování je využita metoda SERVQUAL dotazníku umožňujícího zjištění rozdílů mezi skutečně vnímanou úrovní poskytované služby oproti očekávání. Takto zjištěné výsledky jsou prezentovány v přehledných tabulkách a grafech. Výsledky: Výsledky ukazují na spokojenost zákazníků fitness centra DrFit s poskytovanými službami, byť v některých oblastech byla očekávání vyšší než reálné vnímání, což však umožnilo vyvodit doporučení ke zlepšení a tím pádem zvýšení spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: SERVQUAL, dotazník, měření kvality služeb, marketing, zákazníkcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Customer satisfaction at the fitness center DrFit Objectives: The aim of this bachelor thesis is to evaluate customer satisfaction in a selected DrFit fitness centre using the method of service quality measurement and on the basis of the findings to propose recommendations for practice that would lead to increased customer satisfaction with the services provided by the fitness centre. Methods: The SERVQUAL questionnaire method is used to determine the differences between the truly perceived level of provided service compared to the previous expectations. Thus obtained results are presented in clear tables and graphs. Results: The final results demonstrate that DrFit fitness centre customers are satisfied with the provided services, although in some areas the expectations were higher than the actual perception, which, however, allowed to draw recommendations for improvement and thus to increase customer satisfaction. Keywords: SERVQUAL, questionnaire, measurement of service quality, marketing, customeren_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV