Spokojenost zákazníků ve fitness centru DrFit
Customer satisfaction at the fitness center DrFit
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/175331Identifikátory
SIS: 152016
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Blažek, Dušan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Kondiční trenér
Katedra / ústav / klinika
Sporty v přírodě
Datum obhajoby
2. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
SERVQUAL, dotazník, měření kvality služeb, marketing, zákazníkKlíčová slova (anglicky)
SERVQUAL, questionnaire, measurement of service quality, marketing, customerNázev: Spokojenost zákazníků ve fitness centru DrFit Cíle: Cílem této práce je za využití metody měření kvality služeb zhodnotit spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru DrFit a na základě takto zjištěných poznatků navrhnout doporučení pro praxi, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků fitness centra s jím poskytovanými službami. Metody: Pro zpracování je využita metoda SERVQUAL dotazníku umožňujícího zjištění rozdílů mezi skutečně vnímanou úrovní poskytované služby oproti očekávání. Takto zjištěné výsledky jsou prezentovány v přehledných tabulkách a grafech. Výsledky: Výsledky ukazují na spokojenost zákazníků fitness centra DrFit s poskytovanými službami, byť v některých oblastech byla očekávání vyšší než reálné vnímání, což však umožnilo vyvodit doporučení ke zlepšení a tím pádem zvýšení spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: SERVQUAL, dotazník, měření kvality služeb, marketing, zákazník
Title: Customer satisfaction at the fitness center DrFit Objectives: The aim of this bachelor thesis is to evaluate customer satisfaction in a selected DrFit fitness centre using the method of service quality measurement and on the basis of the findings to propose recommendations for practice that would lead to increased customer satisfaction with the services provided by the fitness centre. Methods: The SERVQUAL questionnaire method is used to determine the differences between the truly perceived level of provided service compared to the previous expectations. Thus obtained results are presented in clear tables and graphs. Results: The final results demonstrate that DrFit fitness centre customers are satisfied with the provided services, although in some areas the expectations were higher than the actual perception, which, however, allowed to draw recommendations for improvement and thus to increase customer satisfaction. Keywords: SERVQUAL, questionnaire, measurement of service quality, marketing, customer
