Zobrazit minimální záznam

Interactive methods of adult education
dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.creatorKrepindlová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-12T10:17:17Z
dc.date.available2017-04-12T10:17:17Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17327
dc.description.abstractDospělí se mohou vzdělávat pomocí různých metod. Volba metody závisí na tom, co se má jedinec naučit. Tato práce představuje interaktivní metody vzdělávání dospělých, které vycházejí ze zážitkové pedagogiky a snaží se využívat hry a zážitku, jejichž prostřednictvím se získané znalosti, schopnosti a dovednosti uloží do paměti mnohem trvaleji, než je tomu u jiných metod vzdělávání, např. při přednášce. Interaktivní metody vzdělávání jsou atraktivní a velmi efektivní a mohou být impulzem k dalšímu rozvoji jedince. Předkládaná práce se zabývá pojmy jako je zážitkové učení, hra jako významný fenomén se zaměřením na ČR, její význam pro dítě a následně pro dospělého. Zaměřuje se na specifika vzdělávání dospělých, detailně rozpracovává jednotlivé herní a ne-herní interaktivní metody vzdělávání, díky nimž může člověk rozvíjet svůj potenciál a jednotlivé sociálně-psychologické dovednosti.cs_CZ
dc.description.abstractAdults can be educated using different methods. A choice of a specific method depends on what an individual needs to learn. This thesis introduces interactive methods of adult education. Compared to other methods of education such as a standard lecture, methods mentioned above are rooted in experiential education and use play and experience to imprint acquired knowledge, abilities and skills in one's memory more deeply. Interactive methods of education are attractive, highly efficient and may act as a trigger to further development of an individual. The thesis presented addresses concepts such as experiential learning, a play as an important phenomenon focused on situation in Czech Republic, and relevance of a play to a child and subsequently to an adult. The thesis focuses on specificity of adult education developing particular play and non-play interactive methods of education in detail to enable a person to develop their potential and constituent social and personal skills.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleInteraktivní metody vzdělávání dospělýchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-15
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId61984
dc.title.translatedInteractive methods of adult educationen_US
dc.contributor.refereeMužík, Jaroslav
dc.identifier.aleph001035486
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDospělí se mohou vzdělávat pomocí různých metod. Volba metody závisí na tom, co se má jedinec naučit. Tato práce představuje interaktivní metody vzdělávání dospělých, které vycházejí ze zážitkové pedagogiky a snaží se využívat hry a zážitku, jejichž prostřednictvím se získané znalosti, schopnosti a dovednosti uloží do paměti mnohem trvaleji, než je tomu u jiných metod vzdělávání, např. při přednášce. Interaktivní metody vzdělávání jsou atraktivní a velmi efektivní a mohou být impulzem k dalšímu rozvoji jedince. Předkládaná práce se zabývá pojmy jako je zážitkové učení, hra jako významný fenomén se zaměřením na ČR, její význam pro dítě a následně pro dospělého. Zaměřuje se na specifika vzdělávání dospělých, detailně rozpracovává jednotlivé herní a ne-herní interaktivní metody vzdělávání, díky nimž může člověk rozvíjet svůj potenciál a jednotlivé sociálně-psychologické dovednosti.cs_CZ
uk.abstract.enAdults can be educated using different methods. A choice of a specific method depends on what an individual needs to learn. This thesis introduces interactive methods of adult education. Compared to other methods of education such as a standard lecture, methods mentioned above are rooted in experiential education and use play and experience to imprint acquired knowledge, abilities and skills in one's memory more deeply. Interactive methods of education are attractive, highly efficient and may act as a trigger to further development of an individual. The thesis presented addresses concepts such as experiential learning, a play as an important phenomenon focused on situation in Czech Republic, and relevance of a play to a child and subsequently to an adult. The thesis focuses on specificity of adult education developing particular play and non-play interactive methods of education in detail to enable a person to develop their potential and constituent social and personal skills.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990010354860106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV