Show simple item record

Evaluation efficiency of educational activities
dc.contributor.advisorMužík, Jaroslav
dc.creatorPolochová, Kristýna
dc.date.accessioned2017-04-11T11:26:24Z
dc.date.available2017-04-11T11:26:24Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/16021
dc.description.abstractTato práce se zabývá hodnocením efektivity vzdělávacích akcí. Jejím hlavím cílem je představit problematiku jak z hlediska pedagogiky, tak z hlediska podnikového vzdělávání. Práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje pedagogický pohled na hodnocení efektivity vzdělávacích akcí. Zabývám se v ní pedagogickou terminologií, předmětem hodnocení a vyzdvihuji některá hlediska, kterými se odborníci v této oblasti zabývají. Další tři kapitoly se zaměřují na hodnocení efektivity vzdělávacích akcí jako na součást celého procesu podnikového vzdělávání. Mimo to, zde popisuji některé zásady, které musí být splněny, aby hodnocení probíhalo systematicky a jeho výstupy byly měřitelné. Také zmiňuji přístupy k hodnocení efektivity a metody, pomocí nichž lze měřit vliv vzdělávání na zaměstnance nebo na podnik jako celek.cs_CZ
dc.description.abstractThe presented bachelor thesis is titled "Evaluation Efficiency of Educational Activities". The main goal of the bachelor thesis is to describe Evaluation Efficiency of Educational Activities from the pedagogic and business point of view. The thesis is devided to four thematic chapters. First chapter describes Evaluation Efficiency of Educational Activities from the pedagogic point of view. It deals with pedagogic terminology, subject of this science and point out some approaches in which some specialists are interested in. Next three chapters are focused on Evaluation Efficiency of Educational Activities from the business point of view. The Evaluation Efficiency of Educational Activities is important part of training. In spite of this, some recommendations that must be done in order to gain systhematically and mesureable outputs of trainings are also mentioned in this chapter. I have also mentioned the approaches to Evaluation Efficiency of Educational Activities for employees and for the whole company.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleHodnocení efektivity vzdělávacích akcícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-23
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId60611
dc.title.translatedEvaluation efficiency of educational activitiesen_US
dc.contributor.refereeNeusarová, Jana
dc.identifier.aleph001007490
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá hodnocením efektivity vzdělávacích akcí. Jejím hlavím cílem je představit problematiku jak z hlediska pedagogiky, tak z hlediska podnikového vzdělávání. Práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje pedagogický pohled na hodnocení efektivity vzdělávacích akcí. Zabývám se v ní pedagogickou terminologií, předmětem hodnocení a vyzdvihuji některá hlediska, kterými se odborníci v této oblasti zabývají. Další tři kapitoly se zaměřují na hodnocení efektivity vzdělávacích akcí jako na součást celého procesu podnikového vzdělávání. Mimo to, zde popisuji některé zásady, které musí být splněny, aby hodnocení probíhalo systematicky a jeho výstupy byly měřitelné. Také zmiňuji přístupy k hodnocení efektivity a metody, pomocí nichž lze měřit vliv vzdělávání na zaměstnance nebo na podnik jako celek.cs_CZ
uk.abstract.enThe presented bachelor thesis is titled "Evaluation Efficiency of Educational Activities". The main goal of the bachelor thesis is to describe Evaluation Efficiency of Educational Activities from the pedagogic and business point of view. The thesis is devided to four thematic chapters. First chapter describes Evaluation Efficiency of Educational Activities from the pedagogic point of view. It deals with pedagogic terminology, subject of this science and point out some approaches in which some specialists are interested in. Next three chapters are focused on Evaluation Efficiency of Educational Activities from the business point of view. The Evaluation Efficiency of Educational Activities is important part of training. In spite of this, some recommendations that must be done in order to gain systhematically and mesureable outputs of trainings are also mentioned in this chapter. I have also mentioned the approaches to Evaluation Efficiency of Educational Activities for employees and for the whole company.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV