Inspirovaná fabulace
Inspirend fabulosity
diploma thesis (DEFENDED)
![Document thumbnail](/bitstream/handle/20.500.11956/15165/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15165Identifiers
Study Information System: 58459
Collections
- Kvalifikační práce [19159]
Author
Advisor
Referee
Klumparová, Štěpánka
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Social Scienses
Department
Information is unavailable
Date of defense
14. 5. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Jako studentka Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze jsem v roce 2004 začala vyučovat český jazyk a literaturu na Základní škole Vlastina (později Dědina) v Praze 6. Ve svých hodinách jsem se snažila využívat především zážitkové metody, které se mi časem velice osvědčily. Velký úspěch měl zdánlivě jednoduchý úkol typu: "Doplňte obrázek textem," který se však ukázal jako problematický. Zpočátku totiž byli žáci velmi rozpačití a nevěděli, co mají psát. Neustále se ptali, zda to má být příběh nebo třeba popis. Bylo znát, že nejsou vychováváni k samostatnému myšlení a tvořivosti, neboť stále vyžadovali konkrétní zadání. Postupem času tomuto zadání uvykli, nedělalo jim potíže, a kvalita ztvárnění úkolů se neustále zlepšovala.
Jako studentka Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze jsem v roce 2004 začala vyučovat český jazyk a literaturu na Základní škole Vlastina (později Dědina) v Praze 6. Ve svých hodinách jsem se snažila využívat především zážitkové metody, které se mi časem velice osvědčily. Velký úspěch měl zdánlivě jednoduchý úkol typu: "Doplňte obrázek textem," který se však ukázal jako problematický. Zpočátku totiž byli žáci velmi rozpačití a nevěděli, co mají psát. Neustále se ptali, zda to má být příběh nebo třeba popis. Bylo znát, že nejsou vychováváni k samostatnému myšlení a tvořivosti, neboť stále vyžadovali konkrétní zadání. Postupem času tomuto zadání uvykli, nedělalo jim potíže, a kvalita ztvárnění úkolů se neustále zlepšovala.