Show simple item record

Inspirend fabulosity
dc.contributor.advisorHník, Ondřej
dc.creatorVlková, Miluše
dc.date.accessioned2017-04-10T11:50:46Z
dc.date.available2017-04-10T11:50:46Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15165
dc.description.abstractJako studentka Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze jsem v roce 2004 začala vyučovat český jazyk a literaturu na Základní škole Vlastina (později Dědina) v Praze 6. Ve svých hodinách jsem se snažila využívat především zážitkové metody, které se mi časem velice osvědčily. Velký úspěch měl zdánlivě jednoduchý úkol typu: "Doplňte obrázek textem," který se však ukázal jako problematický. Zpočátku totiž byli žáci velmi rozpačití a nevěděli, co mají psát. Neustále se ptali, zda to má být příběh nebo třeba popis. Bylo znát, že nejsou vychováváni k samostatnému myšlení a tvořivosti, neboť stále vyžadovali konkrétní zadání. Postupem času tomuto zadání uvykli, nedělalo jim potíže, a kvalita ztvárnění úkolů se neustále zlepšovala.en_US
dc.description.abstractJako studentka Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze jsem v roce 2004 začala vyučovat český jazyk a literaturu na Základní škole Vlastina (později Dědina) v Praze 6. Ve svých hodinách jsem se snažila využívat především zážitkové metody, které se mi časem velice osvědčily. Velký úspěch měl zdánlivě jednoduchý úkol typu: "Doplňte obrázek textem," který se však ukázal jako problematický. Zpočátku totiž byli žáci velmi rozpačití a nevěděli, co mají psát. Neustále se ptali, zda to má být příběh nebo třeba popis. Bylo znát, že nejsou vychováváni k samostatnému myšlení a tvořivosti, neboť stále vyžadovali konkrétní zadání. Postupem času tomuto zadání uvykli, nedělalo jim potíže, a kvalita ztvárnění úkolů se neustále zlepšovala.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleInspirovaná fabulacecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-14
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58459
dc.title.translatedInspirend fabulosityen_US
dc.contributor.refereeKlumparová, Štěpánka
dc.identifier.aleph000970181
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Social Sciensesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csJako studentka Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze jsem v roce 2004 začala vyučovat český jazyk a literaturu na Základní škole Vlastina (později Dědina) v Praze 6. Ve svých hodinách jsem se snažila využívat především zážitkové metody, které se mi časem velice osvědčily. Velký úspěch měl zdánlivě jednoduchý úkol typu: "Doplňte obrázek textem," který se však ukázal jako problematický. Zpočátku totiž byli žáci velmi rozpačití a nevěděli, co mají psát. Neustále se ptali, zda to má být příběh nebo třeba popis. Bylo znát, že nejsou vychováváni k samostatnému myšlení a tvořivosti, neboť stále vyžadovali konkrétní zadání. Postupem času tomuto zadání uvykli, nedělalo jim potíže, a kvalita ztvárnění úkolů se neustále zlepšovala.cs_CZ
uk.abstract.enJako studentka Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze jsem v roce 2004 začala vyučovat český jazyk a literaturu na Základní škole Vlastina (později Dědina) v Praze 6. Ve svých hodinách jsem se snažila využívat především zážitkové metody, které se mi časem velice osvědčily. Velký úspěch měl zdánlivě jednoduchý úkol typu: "Doplňte obrázek textem," který se však ukázal jako problematický. Zpočátku totiž byli žáci velmi rozpačití a nevěděli, co mají psát. Neustále se ptali, zda to má být příběh nebo třeba popis. Bylo znát, že nejsou vychováváni k samostatnému myšlení a tvořivosti, neboť stále vyžadovali konkrétní zadání. Postupem času tomuto zadání uvykli, nedělalo jim potíže, a kvalita ztvárnění úkolů se neustále zlepšovala.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV