Warfare and Institutional Communication on Social Media in 2020 Nagorno-Karabakh Conflict
Válčení a komunikace institucí na sociálních médiích během konfliktu o Náhorní Karabach v roce 2020
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/150342Identifikátory
SIS: 237696
Kolekce
- Kvalifikační práce [15771]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Parízek, Michal
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mezinárodní vztahy
Katedra / ústav / klinika
Katedra bezpečnostních studií
Datum obhajoby
15. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
nagorno-karabakh, social media, facebook, communication, war, institution, ministry, of, defense, foreign affairs, 2020, armenia, azerbaijan, history, kim kardashian, comparative analysis, public diplomacyKlíčová slova (anglicky)
nagorno-karabakh, social media, facebook, communication, war, institution, ministry, of, defense, foreign affairs, 2020, armenia, azerbaijan, history, kim kardashian, comparative analysis, public diplomacyDiplomová práce se zabývá komunikací Arménských a Ázerbajdžánských ministerstev zahraničních věcí a obrany ve vztahu ke konfliktu v Náhorním Karabachu v roce 2020. Oficiální institucionální účty byly využívány k posilování jednostranných narativů a rámování konfliktu, často užitím emocionálního obsahu a dezinformací cílených na mezinárodní i domácí publikum. Práce cílí na identifikaci klíčových nástrojů užívaných státními institucemi k budování obrazů války v komunikační praxi před a v průběhu války. Zároveň se snaží porovnat komunikační praxi mezi jednotlivými státy a napříč vybranými institucemi na sociálních sítí skrze analýzu Facebookových postů v periodě 100 dní, kterou reflektuje data set vygenerovaný skrze aplikaci Crowdtangle.
The thesis concerns with communication of Armenian and Azerbaijani Ministries of Foreign Affairs and Ministries of Defence on Facebook in relation to 2020 Nagorno Karabakh conflict. The official institutional accounts were used to bolster one sided narratives of the conflict, often by emotional appeals and misinformation targeting international and domestic audence. By analyzing FB communication of the named institutions, it aims to identify the key narrative-building tools utilized by state institutions in communication practice and how these tools are used prior to and during wartime. It also aims at comparing the communication practice across the institutions and in between the countries by analyzing Facebook posts of named ministries over period of 100 days using a dataset generated via Crowdtangle.