dc.contributor.advisor | Komárková, Tereza | |
dc.creator | Nováková, Elena | |
dc.date.accessioned | 2022-04-12T10:50:17Z | |
dc.date.available | 2022-04-12T10:50:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/150316 | |
dc.description.abstract | (česky) Cílem bakalářská práce je teoretické seznámení vlivem pohybu na vývoj dítěte věku šest až dvanáct let možnost i zapojení společenského tance výchovně vzdělávacího procesu. První část bakalářské práce je zaměřena na vliv pohybu na vývoj dítěte, to především vývoj motorický, sociální psychický. Druhá část zabývá společenským tancem z teoretické , jeho vlivy na vývoj jedince. Součástí práce jsou é ukáz tanečněpohybových cvičení vhodných pro zapojení hodin tělesné výchovy. | cs_CZ |
dc.description.abstract | (in English): The aim of the thesis is a theoretical introduction to the influence of motion on the development of child aged from six to twelve years and the possibility of involvement of ballroom dancing to the education process. The first part of the bachelor's thesis is focused on the influence of movement in general on the child's development, especially motor, social and mental development. The second part deals with the effects of ballroom dancing and its use in teaching with practical examples of movement exercises. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | sport|ballroom dancing|physical education|motor and psychological development|younger school age | en_US |
dc.subject | sport|společenský tanec|pohybová výchova|motorický a psychologický vývoj|mladší školní věk | cs_CZ |
dc.title | Vliv a využití tance ve výchovně-vzdělávacím procesu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-09-08 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 232680 | |
dc.title.translated | The influence and use of dance in the education process | en_US |
dc.contributor.referee | Valenta, Josef | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | (česky) Cílem bakalářská práce je teoretické seznámení vlivem pohybu na vývoj dítěte věku šest až dvanáct let možnost i zapojení společenského tance výchovně vzdělávacího procesu. První část bakalářské práce je zaměřena na vliv pohybu na vývoj dítěte, to především vývoj motorický, sociální psychický. Druhá část zabývá společenským tancem z teoretické , jeho vlivy na vývoj jedince. Součástí práce jsou é ukáz tanečněpohybových cvičení vhodných pro zapojení hodin tělesné výchovy. | cs_CZ |
uk.abstract.en | (in English): The aim of the thesis is a theoretical introduction to the influence of motion on the development of child aged from six to twelve years and the possibility of involvement of ballroom dancing to the education process. The first part of the bachelor's thesis is focused on the influence of movement in general on the child's development, especially motor, social and mental development. The second part deals with the effects of ballroom dancing and its use in teaching with practical examples of movement exercises. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |