Analýza bilančního publicistického týdeníku 168 hodin
Analysis of the Balance Opinion Weekly Programme 168 hodin
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/147482Identifiers
Study Information System: 58929
Collections
- Kvalifikační práce [18180]
Author
Advisor
Referee
Lokšík, Martin
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Journalism
Department
Department of Media Studies
Date of defense
16. 6. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Bakalářská práce "Analýza bilančního publicistického týdeníku 168 hodin" pojednává o pořadu České televize 168 hodin. Na základě kvalitativní a kvantitativní metody autor posuzuje, zda magazín odpovídá požadavkům, které jsou na něj jako na produkt veřejnoprávní televize kladeny. Výzkum pořadu začíná prvním vysíláním 10. září 2006 a končí 17. prosince 2006.
Bachelor thesis "Analysis of the Balance Opinion Weekly Programme 168 hodin" deals with the programme of the Czech Television 168 hodin. The author analyses on the basis of qualitative and quantitative method if the programme meets the requirements which are set to the product of the public television. The research begins with the first broadcasting on 10th September 2006 and ends with the broadcasting on 17th December 2006.