Analýza bilančního publicistického týdeníku 168 hodin
Analysis of the Balance Opinion Weekly Programme 168 hodin
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/147482Identifikátory
SIS: 58929
Kolekce
- Kvalifikační práce [17632]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Lokšík, Martin
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Žurnalistika
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
16. 6. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Bakalářská práce "Analýza bilančního publicistického týdeníku 168 hodin" pojednává o pořadu České televize 168 hodin. Na základě kvalitativní a kvantitativní metody autor posuzuje, zda magazín odpovídá požadavkům, které jsou na něj jako na produkt veřejnoprávní televize kladeny. Výzkum pořadu začíná prvním vysíláním 10. září 2006 a končí 17. prosince 2006.
Bachelor thesis "Analysis of the Balance Opinion Weekly Programme 168 hodin" deals with the programme of the Czech Television 168 hodin. The author analyses on the basis of qualitative and quantitative method if the programme meets the requirements which are set to the product of the public television. The research begins with the first broadcasting on 10th September 2006 and ends with the broadcasting on 17th December 2006.