Show simple item record

Assertion of graduates from specialized classes for students with dyslexia
dc.contributor.advisorZelinková, Olga
dc.creatorBucharová, Markéta
dc.date.accessioned2017-04-06T14:07:47Z
dc.date.available2017-04-06T14:07:47Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/13970
dc.description.abstractTato diplomová práce se snaží zjistit účinnost péče o žáky specializovaných tříd, jak hodnotí třídy pro žáky s dyslexií jejich bývalí žáci a jaké mají tito žáci současné uplatnění. Základním úkolem je rozbor a srovnání konkrétních odpovědí od absolventů těchto tříd získaných z jednotlivých dotazníků. Na základě získaných výsledků se dále snaží posoudit, jakým směrem by se uvedené střední školy měly do budoucna vydat, aby jejich studenti - absolventi specializovaných tříd byli maximálně spokojeni.cs_CZ
dc.description.abstractThis graduation theses endeavour to find out the efficiency of care of specialist classes students, how former students evaluate classes for dyslexic students and how they assert themself. The main goal is to analyse and compare concrete answers from absolvents of those classes collected from questionnaires. Furthermore based on those gathered results is trying to consider in which direction these high schools should be heading to, to be most satisfactory for the students - specialized classes absolvents.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleUplatnění absolventů specializovaných tříd pro žáky s dyslexiícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-20
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId572
dc.title.translatedAssertion of graduates from specialized classes for students with dyslexiaen_US
dc.contributor.refereeŠtréblová, Miroslava
dc.identifier.aleph000825788
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHusitská teologie - psychosociální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology and Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie - psychosociální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology and Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se snaží zjistit účinnost péče o žáky specializovaných tříd, jak hodnotí třídy pro žáky s dyslexií jejich bývalí žáci a jaké mají tito žáci současné uplatnění. Základním úkolem je rozbor a srovnání konkrétních odpovědí od absolventů těchto tříd získaných z jednotlivých dotazníků. Na základě získaných výsledků se dále snaží posoudit, jakým směrem by se uvedené střední školy měly do budoucna vydat, aby jejich studenti - absolventi specializovaných tříd byli maximálně spokojeni.cs_CZ
uk.abstract.enThis graduation theses endeavour to find out the efficiency of care of specialist classes students, how former students evaluate classes for dyslexic students and how they assert themself. The main goal is to analyse and compare concrete answers from absolvents of those classes collected from questionnaires. Furthermore based on those gathered results is trying to consider in which direction these high schools should be heading to, to be most satisfactory for the students - specialized classes absolvents.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV