Systém správy objednávek pro restaurační zařízení
A system for orders management in a restaurant
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/127209Identifikátory
SIS: 219906
Kolekce
- Kvalifikační práce [10690]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kofroň, Jan
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování a softwarové systémy
Katedra / ústav / klinika
Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů
Datum obhajoby
11. 2. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
restaurace|objednávka|POS|objednávkový systémKlíčová slova (anglicky)
restaurant|order|POS|ordering systemPráce se zabývá implementací softwaru pro evidenci objednávek a tržeb v restauračním zařízení a je zaměřena především na podniky typu čajovna/kavárna, tedy zařízení která nejsou členěna na kuchyň a bar, ale mají pouze jednu přípravnu. Systém, umožňující rychlou a přehlednou evidenci objednávek a tržeb, pomáhá udržet přehled o financích podniku a požadavcích zákazníků. Navíc vhodný systém je klíčem ke kvalitnějším službám podniku. Na trhu již existuje mnoho produktů pro správu objednávek, avšak kvůli veliké variabilitě vlastností těchto systémů je obtížné najít právě takový, který bude odpovídat přesným požadavkům podniku. V rámci této práce byl navržen a implementován systém Orsy. Dílo vzniklo na požadavky konkrétní čajovny, kde je nyní se spokojeností využíváno. Navíc tak přispívá k inovaci v oblasti informačních systémů pro restaurace. 1
The work is about the implementation of a system for orders management in a re- staurant, and is focused primarily on companies such as teahouse/cafe, ie facilities that are not divided into kitchen and bar, but have only one preparation room. The system, which enables fast and clear registration of orders and sales, helps to keep track of the company's finances and customer requirements. In addition, a suitable system is the key to better business services. There are already many order management softwares on the market, but due to the great variability of the properties of these systems, it is difficult to find just one that will meet the exact requirements of the company. Within this work was designed and implemented a system Orsy. The work was created for requirements of a specific tea house, where it is now used with satisfaction. In addition, the system contributes to innovation in the area of information systems for restaurants. 1