Analýza on-line komunikace značky Bagind
Analysis of online communication of Bagind
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/126917Identifikátory
SIS: 230279
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klabíková Rábová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Marketingová komunikace, online komunikace, Bagind, sociální sítě, analýza, Braasi Industry, Sajo, kožené výrobkyKlíčová slova (anglicky)
Marketing communication, online communication, Bagind, social media, analysis, Braasi Industry, leather goodsBakalářská práce s názvem "Analýza online komunikace značky Bagind" popisuje a analyzuje komunikaci značky v online prostředí. Vzhledem k stále navyšujícímu se počtu uživatelů internetu se online komunikace stává stále důležitější. První část práce se zabývá popisem komunikačního mixu, online komunikací a jejím specifikům, a také významu public relations v komunikaci organizací. Druhá část práce je zaměřena na představení značky Bagind, její cílové skupiny a stručnou analýzu online komunikace dvou hlavních konkurentů. Poslední část práce obsahuje popis online kanálů a nástrojů využívaných značkou Bagind a obsahovou analýzu zkoumající vybraný obsah. Součástí této části je i kapitola s návrhy na zlepšení online komunikace značky. Závěr práce shrnuje výsledky provedené analýzy a navržená doporučení.
The bachelor's thesis called "An Analysis of Online Communication of Bagind" describes and analyzes online communication of the brand. Due to the ever-increasing number of Internet users, online communication is becoming more and more important. The first part deals with the description of the communication mix, online communication and its specifics, as well as the importance of public relations in the communication of organizations. The second part of the thesis is focused on the introduction of the Bagind brand, its target group, and a brief analysis of online communication of two main competitors. The last part of the thesis contains a description of online channels and tools used by the Bagind brand and a content analysis examining selected content. A chapter with suggestions for improving online communication of the brand is also included. The conclusion summarizes the results of the analysis and the proposed recommendations.
