Zobrazit minimální záznam

Analysis of online communication of Bagind
dc.contributor.advisorSchneiderová, Soňa
dc.creatorPavelková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-07-07T10:12:54Z
dc.date.available2021-07-07T10:12:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/126917
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Analýza online komunikace značky Bagind" popisuje a analyzuje komunikaci značky v online prostředí. Vzhledem k stále navyšujícímu se počtu uživatelů internetu se online komunikace stává stále důležitější. První část práce se zabývá popisem komunikačního mixu, online komunikací a jejím specifikům, a také významu public relations v komunikaci organizací. Druhá část práce je zaměřena na představení značky Bagind, její cílové skupiny a stručnou analýzu online komunikace dvou hlavních konkurentů. Poslední část práce obsahuje popis online kanálů a nástrojů využívaných značkou Bagind a obsahovou analýzu zkoumající vybraný obsah. Součástí této části je i kapitola s návrhy na zlepšení online komunikace značky. Závěr práce shrnuje výsledky provedené analýzy a navržená doporučení.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor's thesis called "An Analysis of Online Communication of Bagind" describes and analyzes online communication of the brand. Due to the ever-increasing number of Internet users, online communication is becoming more and more important. The first part deals with the description of the communication mix, online communication and its specifics, as well as the importance of public relations in the communication of organizations. The second part of the thesis is focused on the introduction of the Bagind brand, its target group, and a brief analysis of online communication of two main competitors. The last part of the thesis contains a description of online channels and tools used by the Bagind brand and a content analysis examining selected content. A chapter with suggestions for improving online communication of the brand is also included. The conclusion summarizes the results of the analysis and the proposed recommendations.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectonline komunikacecs_CZ
dc.subjectBagindcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectBraasi Industrycs_CZ
dc.subjectSajocs_CZ
dc.subjectkožené výrobkycs_CZ
dc.subjectMarketing communicationen_US
dc.subjectonline communicationen_US
dc.subjectBaginden_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectBraasi Industryen_US
dc.subjectleather goodsen_US
dc.titleAnalýza on-line komunikace značky Bagindcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId230279
dc.title.translatedAnalysis of online communication of Baginden_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem "Analýza online komunikace značky Bagind" popisuje a analyzuje komunikaci značky v online prostředí. Vzhledem k stále navyšujícímu se počtu uživatelů internetu se online komunikace stává stále důležitější. První část práce se zabývá popisem komunikačního mixu, online komunikací a jejím specifikům, a také významu public relations v komunikaci organizací. Druhá část práce je zaměřena na představení značky Bagind, její cílové skupiny a stručnou analýzu online komunikace dvou hlavních konkurentů. Poslední část práce obsahuje popis online kanálů a nástrojů využívaných značkou Bagind a obsahovou analýzu zkoumající vybraný obsah. Součástí této části je i kapitola s návrhy na zlepšení online komunikace značky. Závěr práce shrnuje výsledky provedené analýzy a navržená doporučení.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis called "An Analysis of Online Communication of Bagind" describes and analyzes online communication of the brand. Due to the ever-increasing number of Internet users, online communication is becoming more and more important. The first part deals with the description of the communication mix, online communication and its specifics, as well as the importance of public relations in the communication of organizations. The second part of the thesis is focused on the introduction of the Bagind brand, its target group, and a brief analysis of online communication of two main competitors. The last part of the thesis contains a description of online channels and tools used by the Bagind brand and a content analysis examining selected content. A chapter with suggestions for improving online communication of the brand is also included. The conclusion summarizes the results of the analysis and the proposed recommendations.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV