Komparace marketingové komunikace rozhlasových stanic Radio Wave a Evropa 2
Comparison of marketing communications of radio stations Radio Wave and Evropa 2
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/121849Identifikátory
SIS: 215515
Kolekce
- Kvalifikační práce [17632]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rosenfeldová, Jana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
23. 9. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Evropa 2, Radio Wave, marketingová komunikace, komunikační aktivity, komunikační mix, rádio, rozhlasová staniceKlíčová slova (anglicky)
Evropa 2, Radio Wave, marketing communication, communication activities, communication mix, radio, radio stationBakalářská práce "Komparace marketingové komunikace rozhlasových stanic Radio Wave a Evropa 2" popisuje, analyzuje a porovnává marketingové nástroje a aktivity rozhlasových stanic Radia Wave a Evropy 2. Práce využívá tři výzkumné metody, a to primární deskriptivní analýzu a následnou komparativní analýzu doplněnou o metodu dotazování. Deskriptivní analýza a komparativní analýza se zabývá komunikačním mixem stanic. Kvalitativní dotazník se zabývá povědomím posluchačů o marketingové komunikaci jednotlivých stanic. Cílem práce je zjistit, jak se liší marketingová komunikace rozhlasových stanic, které jsou obě určené pro mladé posluchače, ale mají diametrálně odlišný charakter.
The bachelor's thesis "Comparison of marketing communication of Radio Wave and Europe 2" describes, analyzes and compares the marketing tools and activities of Radio Wave and Evropa 2. The work uses three research methods, namely primary descriptive analysis and subsequent comparative analysis supplemented by a method of questioning. Descriptive analysis and comparative analysis deals with the communication mix of stations. The qualitative questionnaire deals with the listeners' awareness of the marketing communication of individual stations. The aim of the thesis is to find out, how the marketing communication of radio stations differs, both of which are intended for young listeners, but have a diametrically different character.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Piráti v porevolučním českém éteru: Případová studie Rádia Podzemí
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBauerová, Dominika (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 26. 6. 2023The thesis "Pirates in the post-revolutionary Czech airwaves: a case study of Radio Podzemí" deals with the six-month-long broadcast of Radio Podzemí from České Budějovice, one of the first pirate stations in Czechoslovakia. ... -
Komparace BBC Radio 1 a Radia Wave se zaměřením na zpravodajské a publicistické pořady
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOTkáč, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 15. 6. 2017 -
Radio Stalin jako příklad českého pirátského rozhlasového vysílání
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPrágrová, Šárka (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 26. 6. 2017Diplomová práce "Rádio Stalin jako příklad českého pirátského rozhlasového vysílání" si klade za cíl komplexně představit rozhlasovou stanici Rádio Stalin, která vysílala v říjnu 1990 v Praze. Práce zasazuje vysílání Rádia ...