Sanguine Genesis -- real-time strategická hra
Sanguine Genesis -- Real-time Strategy Game
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/120961Identifikátory
SIS: 216335
Kolekce
- Kvalifikační práce [10932]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kliber, Filip
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Obecná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů
Datum obhajoby
14. 9. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
rts real-time strategie implementace zdrojeKlíčová slova (anglicky)
rts real-time strategy implementation resourcesTato práce se zabývá vytvořením real-time strategické hry s unikátním systémem zdrojů. Zdroje jsou rozmístěny volně po mapě. Budovy, představující rostliny, získávají zdroje ze svého okolí. Hru je možné hrát proti počítači. Vytvořená hra obsahuje prvky typické pro tento žánr - uživatelské rozhraní pro správu jednotek, automatickou navigaci jednotek na mapě, fog of war. Uživatel může do hry přidávat vlastní mapy a nové jednotky. Do hry je také možné připsat vlastní implementaci umělé inteligence v jazyce C#. Pro tvorbu uživatelského rozhraní je použita knihovna WinForms, k vykreslování je použito OpenGL API. 1
The goal of the thesis was to create a real-time strategy game with a unique resource system. Resources are spread continuously across the map. Buildings (represented by plants) gather resources from their neighbourhood. The game can be played against the computer. The game contains features common for the genre - user interface for units managment, automatic navigation of units on the map, fog of war. The user can add new maps and units to the game. It is also possible to create a new implementation of artificial intelligence in C#. User interface uses the WinForms library, the drawing of game objects is done via OpenGL API. 1