Show simple item record

Sanguine Genesis -- Real-time Strategy Game
dc.contributor.advisorJežek, Pavel
dc.creatorKalva, Tomáš
dc.date.accessioned2020-10-05T09:59:35Z
dc.date.available2020-10-05T09:59:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120961
dc.description.abstractTato práce se zabývá vytvořením real-time strategické hry s unikátním systémem zdrojů. Zdroje jsou rozmístěny volně po mapě. Budovy, představující rostliny, získávají zdroje ze svého okolí. Hru je možné hrát proti počítači. Vytvořená hra obsahuje prvky typické pro tento žánr - uživatelské rozhraní pro správu jednotek, automatickou navigaci jednotek na mapě, fog of war. Uživatel může do hry přidávat vlastní mapy a nové jednotky. Do hry je také možné připsat vlastní implementaci umělé inteligence v jazyce C#. Pro tvorbu uživatelského rozhraní je použita knihovna WinForms, k vykreslování je použito OpenGL API. 1cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of the thesis was to create a real-time strategy game with a unique resource system. Resources are spread continuously across the map. Buildings (represented by plants) gather resources from their neighbourhood. The game can be played against the computer. The game contains features common for the genre - user interface for units managment, automatic navigation of units on the map, fog of war. The user can add new maps and units to the game. It is also possible to create a new implementation of artificial intelligence in C#. User interface uses the WinForms library, the drawing of game objects is done via OpenGL API. 1en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectrts real-time strategie implementace zdrojecs_CZ
dc.subjectrts real-time strategy implementation resourcesen_US
dc.titleSanguine Genesis -- real-time strategická hracs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-14
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId216335
dc.title.translatedSanguine Genesis -- Real-time Strategy Gameen_US
dc.contributor.refereeKliber, Filip
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá vytvořením real-time strategické hry s unikátním systémem zdrojů. Zdroje jsou rozmístěny volně po mapě. Budovy, představující rostliny, získávají zdroje ze svého okolí. Hru je možné hrát proti počítači. Vytvořená hra obsahuje prvky typické pro tento žánr - uživatelské rozhraní pro správu jednotek, automatickou navigaci jednotek na mapě, fog of war. Uživatel může do hry přidávat vlastní mapy a nové jednotky. Do hry je také možné připsat vlastní implementaci umělé inteligence v jazyce C#. Pro tvorbu uživatelského rozhraní je použita knihovna WinForms, k vykreslování je použito OpenGL API. 1cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of the thesis was to create a real-time strategy game with a unique resource system. Resources are spread continuously across the map. Buildings (represented by plants) gather resources from their neighbourhood. The game can be played against the computer. The game contains features common for the genre - user interface for units managment, automatic navigation of units on the map, fog of war. The user can add new maps and units to the game. It is also possible to create a new implementation of artificial intelligence in C#. User interface uses the WinForms library, the drawing of game objects is done via OpenGL API. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV