dc.contributor.advisor | Ježek, Pavel | |
dc.creator | Kalva, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T09:59:35Z | |
dc.date.available | 2020-10-05T09:59:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/120961 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá vytvořením real-time strategické hry s unikátním systémem zdrojů. Zdroje jsou rozmístěny volně po mapě. Budovy, představující rostliny, získávají zdroje ze svého okolí. Hru je možné hrát proti počítači. Vytvořená hra obsahuje prvky typické pro tento žánr - uživatelské rozhraní pro správu jednotek, automatickou navigaci jednotek na mapě, fog of war. Uživatel může do hry přidávat vlastní mapy a nové jednotky. Do hry je také možné připsat vlastní implementaci umělé inteligence v jazyce C#. Pro tvorbu uživatelského rozhraní je použita knihovna WinForms, k vykreslování je použito OpenGL API. 1 | cs_CZ |
dc.description.abstract | The goal of the thesis was to create a real-time strategy game with a unique resource system. Resources are spread continuously across the map. Buildings (represented by plants) gather resources from their neighbourhood. The game can be played against the computer. The game contains features common for the genre - user interface for units managment, automatic navigation of units on the map, fog of war. The user can add new maps and units to the game. It is also possible to create a new implementation of artificial intelligence in C#. User interface uses the WinForms library, the drawing of game objects is done via OpenGL API. 1 | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | rts real-time strategie implementace zdroje | cs_CZ |
dc.subject | rts real-time strategy implementation resources | en_US |
dc.title | Sanguine Genesis -- real-time strategická hra | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2020 | |
dcterms.dateAccepted | 2020-09-14 | |
dc.description.department | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Distributed and Dependable Systems | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 216335 | |
dc.title.translated | Sanguine Genesis -- Real-time Strategy Game | en_US |
dc.contributor.referee | Kliber, Filip | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | General Computer Science | en_US |
thesis.degree.discipline | Obecná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systems | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | General Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se zabývá vytvořením real-time strategické hry s unikátním systémem zdrojů. Zdroje jsou rozmístěny volně po mapě. Budovy, představující rostliny, získávají zdroje ze svého okolí. Hru je možné hrát proti počítači. Vytvořená hra obsahuje prvky typické pro tento žánr - uživatelské rozhraní pro správu jednotek, automatickou navigaci jednotek na mapě, fog of war. Uživatel může do hry přidávat vlastní mapy a nové jednotky. Do hry je také možné připsat vlastní implementaci umělé inteligence v jazyce C#. Pro tvorbu uživatelského rozhraní je použita knihovna WinForms, k vykreslování je použito OpenGL API. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | The goal of the thesis was to create a real-time strategy game with a unique resource system. Resources are spread continuously across the map. Buildings (represented by plants) gather resources from their neighbourhood. The game can be played against the computer. The game contains features common for the genre - user interface for units managment, automatic navigation of units on the map, fog of war. The user can add new maps and units to the game. It is also possible to create a new implementation of artificial intelligence in C#. User interface uses the WinForms library, the drawing of game objects is done via OpenGL API. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |