dc.contributor.advisor | Kašpar, Ladislav | |
dc.creator | Caisová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T10:03:03Z | |
dc.date.available | 2020-09-29T10:03:03Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/120692 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou pohybové všestrannosti u dětí mladšího školního věku ve školní tělesné výchově a v atletické sportovní přípravce. Hlavním cílem práce je pomocí testování změřit úroveň všestranného rozvoje pohybových schopností. Teoretická část obsahuje popis pojmů jako pohybové schopnosti, tělesná výchova a její didaktické aspekty, všestranný rozvoj, vliv cvičení na zdraví, mladší školní věk a specifika tréninku dětí v tomto věku. Praktická část se zaměří na popis testování pohybových schopností u dětí mladšího školního věku a samotné výsledky provedení testů. Jedna část testovaného vzorku zkoumá pohybové schopnosti dětí z atletické sportovní přípravky, druhá část analyzuje všestrannost pohybových schopností dětí ze základní školy, které nedocházejí pravidelně do žádné sportovní přípravky. Výsledky práce mohou být podnětem pro učitele prvního stupně základních škol a trenéry sportovních přípravek k důkladnější práci s pohybovými schopnostmi, které se ukáží jako méně rozvinuté. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis deals with the problematics of movement versatility of younger school children at school PT and athletic sport training. The main target is using testing for measuring level of motor skills all round development. The theoretical part contains the description of terms as motor skills, practical training and its didactic aspects, all round development, effect of exercise on health, younger school children and specifics of training children of this age. The practical part focuses on testing the motor skills of younger school children and the results of performing the tests. One part of the tested sample is looking into the motor skills of those attending the athletic sport training and the other analyses the motor skills versality of the basic school children who do not attend any sports prep regularly. This thesis results may initiate the first grade teachers and the sports prep trainers to more thorough work with the less developed motor skilled. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | pohybové schopnosti | cs_CZ |
dc.subject | všestrannost | cs_CZ |
dc.subject | mladší školní věk | cs_CZ |
dc.subject | pohybový rozvoj dětí | cs_CZ |
dc.subject | raná specializace | cs_CZ |
dc.subject | motor skills | en_US |
dc.subject | versatility | en_US |
dc.subject | younger school age | en_US |
dc.subject | physical development of children | en_US |
dc.subject | early sport specialisation | en_US |
dc.title | Komparace úrovně pohybové všestrannosti u dětí s rozdílným pohybovým zatěžováním | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2020 | |
dcterms.dateAccepted | 2020-09-08 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 225700 | |
dc.title.translated | Comparison of physical versatility of children with different physical activity | en_US |
dc.contributor.referee | Pádivý, Martin | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá problematikou pohybové všestrannosti u dětí mladšího školního věku ve školní tělesné výchově a v atletické sportovní přípravce. Hlavním cílem práce je pomocí testování změřit úroveň všestranného rozvoje pohybových schopností. Teoretická část obsahuje popis pojmů jako pohybové schopnosti, tělesná výchova a její didaktické aspekty, všestranný rozvoj, vliv cvičení na zdraví, mladší školní věk a specifika tréninku dětí v tomto věku. Praktická část se zaměří na popis testování pohybových schopností u dětí mladšího školního věku a samotné výsledky provedení testů. Jedna část testovaného vzorku zkoumá pohybové schopnosti dětí z atletické sportovní přípravky, druhá část analyzuje všestrannost pohybových schopností dětí ze základní školy, které nedocházejí pravidelně do žádné sportovní přípravky. Výsledky práce mohou být podnětem pro učitele prvního stupně základních škol a trenéry sportovních přípravek k důkladnější práci s pohybovými schopnostmi, které se ukáží jako méně rozvinuté. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis deals with the problematics of movement versatility of younger school children at school PT and athletic sport training. The main target is using testing for measuring level of motor skills all round development. The theoretical part contains the description of terms as motor skills, practical training and its didactic aspects, all round development, effect of exercise on health, younger school children and specifics of training children of this age. The practical part focuses on testing the motor skills of younger school children and the results of performing the tests. One part of the tested sample is looking into the motor skills of those attending the athletic sport training and the other analyses the motor skills versality of the basic school children who do not attend any sports prep regularly. This thesis results may initiate the first grade teachers and the sports prep trainers to more thorough work with the less developed motor skilled. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |