Zobrazit minimální záznam

Approaches to cultivating game performance in sport games at school physical education.
dc.contributor.advisorTůma, Martin
dc.creatorKafka, Jan
dc.date.accessioned2020-09-21T09:49:11Z
dc.date.available2020-09-21T09:49:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120315
dc.description.abstractNázev: Přístupy ke kultivaci herního výkonu ve sportovních hrách ve školní tělesné výchově. Cíle: Hlavním cílem této práce je komparace způsobů vedení výuky sportovních her v hodinách tělesné výchovy na druhém stupni základní školy. V rámci této komparace se zaměříme na dopady těchto způsobů výuky vzhledem k týmovému hernímu výkonu. Metody: V práci jsme využili video analýzu, ze které jsme vyvodili kvantitativní a pomocí srovnávací analýzy kvalitativní zjištění. Jednotlivé výsledky jsme porovnávali na základě využívaného způsobu výuky v hodinách. Výsledky: Z porovnání skupin podstupující technický a taktický přístup k výuce sportovních her jsme zjistili, že skupiny podstupující taktický přístup výuky se více zlepšovaly v týmovém herním výkonu v brankových sportovních hrách. Ve volejbale se obě skupiny v týmovém herním výkonu zlepšily stejně. Klíčová slova: sportovní hry, školní tělesná výchova, fotbal, florbal, házená, volejbalcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Approaches to cultivation of game performance in sports games in school physical education education. Objectives: The main aim of this work is to compare ways of teaching sports games in physical education lessons at the second stage of primary school. In this comparison we will focus on the impact of these ways of teaching with respect to team gaming performance. Methods: In this work, we used video analysis, from which we derived quantitative and comparative analysis of qualitative findings. We compared the individual results on the basis of the method of teaching used in class. Results: From a comparison of groups undergoing technical and tactical approaches to teaching sports games, we found that groups undergoing tactical approaches to teaching improved more in team performance in goal sports games. In volleyball, both groups improved equally in team play performance. Keywords: sport games, school physical education, football, floorball, handball, voleyballen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsportovní hrycs_CZ
dc.subjectškolní tělesná výchovacs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectflorbalcs_CZ
dc.subjectházenács_CZ
dc.subjectvolejbalcs_CZ
dc.subjectsport gamesen_US
dc.subjectschool physical educationen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectfloorballen_US
dc.subjecthandballen_US
dc.subjectvolleyballen_US
dc.titlePřístupy ke kultivaci herního výkonu ve sportovních hrách ve školní tělesné výchově.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-08-31
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId212574
dc.title.translatedApproaches to cultivating game performance in sport games at school physical education.en_US
dc.contributor.refereeKočíb, Tomáš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSecondary School Teacher Education - Physical Education - Teaching of Geography for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství geografie pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství geografie pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enSecondary School Teacher Education - Physical Education - Teaching of Geography for Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Přístupy ke kultivaci herního výkonu ve sportovních hrách ve školní tělesné výchově. Cíle: Hlavním cílem této práce je komparace způsobů vedení výuky sportovních her v hodinách tělesné výchovy na druhém stupni základní školy. V rámci této komparace se zaměříme na dopady těchto způsobů výuky vzhledem k týmovému hernímu výkonu. Metody: V práci jsme využili video analýzu, ze které jsme vyvodili kvantitativní a pomocí srovnávací analýzy kvalitativní zjištění. Jednotlivé výsledky jsme porovnávali na základě využívaného způsobu výuky v hodinách. Výsledky: Z porovnání skupin podstupující technický a taktický přístup k výuce sportovních her jsme zjistili, že skupiny podstupující taktický přístup výuky se více zlepšovaly v týmovém herním výkonu v brankových sportovních hrách. Ve volejbale se obě skupiny v týmovém herním výkonu zlepšily stejně. Klíčová slova: sportovní hry, školní tělesná výchova, fotbal, florbal, házená, volejbalcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Approaches to cultivation of game performance in sports games in school physical education education. Objectives: The main aim of this work is to compare ways of teaching sports games in physical education lessons at the second stage of primary school. In this comparison we will focus on the impact of these ways of teaching with respect to team gaming performance. Methods: In this work, we used video analysis, from which we derived quantitative and comparative analysis of qualitative findings. We compared the individual results on the basis of the method of teaching used in class. Results: From a comparison of groups undergoing technical and tactical approaches to teaching sports games, we found that groups undergoing tactical approaches to teaching improved more in team performance in goal sports games. In volleyball, both groups improved equally in team play performance. Keywords: sport games, school physical education, football, floorball, handball, voleyballen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV