Marketingová komunikace projektu Pojď hrát hokej
Marketing communication of the project "Pojď hrát hokej"
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/120225Identifikátory
SIS: 202706
Kolekce
- Kvalifikační práce [8838]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
25. 8. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
lední hokej, marketingová komunikace, náborová akceKlíčová slova (anglicky)
ice hockey, marketing communication, recruitingNázev: Marketingová komunikace projektu Pojď hrát hokej Cíle: Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit provedení marketingové komunikace projektu Pojď hrát hokej, identifikovat slabé stránky a navrhnout konkrétní kroky na zlepšení. Metody: V bakalářské práci byly využity primární a sekundární zdroje. Byl proveden kvantitativní výzkum v podobě písemného dotazování. Cílovou skupinou dotazování byli rodiče dětí, kteří navštívili Týden hokeje v lednu 2020. Rovněž byl realizován kvalitativní výzkum v podobě rozhovoru s návodem, který proběhl s vedoucím projektu Pojď hrát hokej PhDr. Pavlem Landou, Ph.D. Analyzovány byly interní databáze Českého hokeje, kterými byly prezentace reklamních plnění a rozpočet na online média. Proběhl také monitoring veřejných textů spojených s projektem, u kterých byla zkoumána především jejich frekvence a tématika. Výsledky: Z výzkumu vyšlo, že marketingová komunikace je na vysoké úrovni. Respondenti zaznamenávali převážně kampaň na regionální úrovni. Nástroj, který je v komunikaci využíván, ale nepřináší téměř žádný užitek, je inzerce v tiskových médiích. Návrhem na řešení je změnit období, kdy kampaň v tisku probíhá, nebo snížit finanční prostředky vynaložené na tištěnou inzerci a použít je při online komunikaci, která je efektivnější. Dalšími návrhy pro zlepšení úrovně...
Name: Marketing communication plan for Pojď hrát hokej project Goals: The goal of this thesis is to evaluate the implementation of marketing communication for Pojď hrát hokej project, identify its weak spots and suggest specific steps for improvement Methods: We used primary and secondary sources of data in this thesis. We carried out a quantitative questionnaire-based research among the target group which consisted of parents of kids who visited Týden hokeje in January 2020. We also carried out a qualitative research based on interview with guidelines (The team leader of Pojď hrát hokej project PhDr. Pavel Landa, Ph.D was the interviewee). We analyzed internal database of Czech Hockey, specifically the marketing plan presentations and online media budget. We also went through the public materials connected with project, specifically their frequency and topics. Results: According to our research the marketing communication of Pojď hrát hokej project is on very high level. Respondents noticed it mainly on regional level. Results showed that the weakest side of communication is the print media advertisement which is not profitable. We suggest considering different time period for this part of campaign or decrease its budget and use it on social media advertising. Furthermore we suggest changing...