Specifika práce s dlouhodobými klienty na lince důvěry Senior telefon
Specifics of working with long-term clients of the "Senior telefon" helpline
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/118826Identifikátory
SIS: 212821
Kolekce
- Kvalifikační práce [23420]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vodáčková, Daniela
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociální práce
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociální práce
Datum obhajoby
19. 6. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
senior|krizová intervence|linka důvěry|krize|doprovázení|dlouhodobý klient|opakovaně volající klient|sociální službyKlíčová slova (anglicky)
elderly|crisis intervention|helpline|crisis|accompaniment|long-term client|client with repeat calls|social services(česky) Tato diplomová práce se zaměřuje na práci s dlouhodobými klienty na lince důvěry Senior telefon. Zkoumá, jaká jsou specifika práce s klienty, kteří se na linku důvěry Senior telefon obracejí dlouhodobě oproti ostatním klientům, kteří využívají služeb linky důvěry Senior telefon a nejsou označeni jako dlouhodobí klienti. Práce se opírá o teoretické poznatky z odborné literatury, o statistiky, vnitřní předpisy, dokumenty a metodické materiály linky důvěry Senior telefon. Empirická část je zaměřena na analýzu vybraných dokumentů, které se zabývají možnostmi práce s dlouhodobými klienty za účelem porovnání zjištěných informací s Metodikou práce s dlouhodobými klienty na lince důvěry Senior telefon.
(in English) The dissertation focuses on working with long-term clients of the "Senior telefon" helpline. It elaborates on the specifics of working with the clients who use the helpline repeatedly compared to other users. The thesis is based on theoretical knowledge sourced from professional literature and statistics, as well as on the internal regulations, documents and methodological materials of the "Senior telefon" helpline. The empirical part analyses selected documents that deal with the potential of working with long-term clients, with the aim to compare the findings with the existing Methodology of working with long-term clients of the "Senior telefon" helpline.